Noul Mercedes-Maybach Clasa S poate fi o lecție de stil pentru Rolls-Royce. Limuzina vine cu o serie de dotări exclusiviste.
Noul Mercedes-Maybach Clasa S are un ampatament cu 18 milimetri mai lung decât Clasa S cu ampatament lung, ceea ce se traduce prin mai mult spațiu interior. 5.179 milimetri în lungime, 1.954 milimetri în lățime și 1.503 milimetri în înălțime măsoară limuzina.
Ca de obicei în cazul mașinilor dedicate pasagerilor VIP care beneficiază de serviciile unui șofer, și în această limuzină, accentul este pus pe dotările menite să ofere lux și confort la cel mai înalt nivel celor care iau loc în spate.
Ceea ce se numește “First-Class Rear” vine acum cu sistem de încălzire pentru zona gâtului și a umerilor.
Noul Mercedes-Maybach Clasa S poate fi comandat cu o caroserie în două nuanțe, cu o bandă despărțitoare aplicată manual.
Capota cu elemental cromat și grila Maybach cu lamele cromate individualizează partea frontală. Tot colo apar farurile DIGITAL LIGHT. Modulul luminos integrează trei LED-uri extrem de puternice, cu lumină care este refractată și direcționată de către 1,3 milioane de micro-oglinzi. Din profil, se pot observa portierele spate mai mari. Opțional, acestea pot fi comandate cu închidere electrică, prin intermediul unor butoane, o dotare tipică modelelor Rolls-Royce. Pe montantul spate apare logo-ul Mercedes-Maybach.
Limuzina primește cea mai recentă versiune a sistemului multimedia MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Acesta poate integra până la cinci ecrane. Pasagerii pot controla sistemul dacă este comandată funcția MBUX Interior Assist.
Materiale prețioase cum ar fi lemnul, aluminiul și pielea se regăsesc la bord. Cabina beneficiază de confort la cel mai înalt nivel și grație funcției Active road noise compensation, care suprimă zgomotul produs la rulare prin intermediul sistemului audio Burmester 4D Surround.
Pasagerii din spate nu mai sunt nevoiți să se întindă pentru a lua centura de siguranță, ci o vor primi automat pentru a o cupla. Este o funcție preluată de la modelele coupe și cabrio, care ajunge în premieră în acest segment. 253 de LED-uri asigură lumina ambientală. Scaunele executive sunt standard, iar pachetul Seating Comfort aduce funcția de masaj pentru gambe.
Ca și noua generație Clasa S, Mercedes-Maybach Clasa S vine cu airbag-uri frontale pentru pasagerii din spate. Limuzina are în total 18 airbag-uri, un număr asigurat atunci când clientul comandă și funcția Pre-Safe Impulse Side.
Suspensia activă E-Active Body Control, disponibilă contra cost, duce confortul la un alt nivel. Tot contra cost este Drive Pilot, sistemul de rulare semi-autonomă.
Mercedes păstrează încă misterul în privința propulsoarelor. Presa internațională menționează un V8 de 4.0 litri cu 503 cai putere și o unitate V12 de 6.0 litri cu 630 de cai putere. Ambele versiuni ar trebui să fie electrificate.
Este certă însă, prezența unei transmisii automate 9G-Tronic cu nouă rapoarte și a sistemului de tracțiune integrală.