Mercedes-AMG GT primește o nouă motorizare, cea mai mică disponibilă pe această caroserie. AMG GT 43 este echipat cu motorul de 2,o litri de pe A45 AMG.
Gama de motorizări a noului Mercedes AMG GT se extinde cu ajutorul unui nou motor, cel mai mic și mai „cuminte” disponibil acum pe coupe-ul german de performanță. A doua generație AMG GT Coupe a debutat cu două motorizări V8, una de 476 CP și alta de 585 CP, aceea fiind și versiunea de top.
Acum, producătorul german prezintă o nouă versiune pentru coupe-ul său performant, una echipată cu motorul regăsit pe hot-hatch-ul A45 AMG. Astfel, vorbim despre un motor de 2,0 litri, cu patru cilindri, supraalimentat cu o turbină. Unitatea mild-hybrid produce 421 CP și 500 Nm, fiind ajutată de un motor electric de 14 CP. În cazul acestei versiune, Mercedes-AMG a ales să meargă doar pe tracțiune spate, ci nu pe tracțiune integrală, așa cum au versiunile echipate cu motorul V8 de 4.0 litri.
Mercedes-AMG GT 43 Coupe, echipat cu motorizarea de 2,0 litri și 421 CP, poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde și poate atinge o viteză maximă de 280 km/h.
La fel ca în cazul celorlalte două motorizări, transmisia folosită este cea cu 9 trepte și un pachet de ambreiaje umede. Aceasta dispune de modurile Sport și Sport+, dar și de Race Start, așa cum numește Mercedes funcția de Launch Control. Comparativ cu versiunea de top, noul GT 43 are un design mai puțin agresiv, dar care păstrează aceleași proporții dinamice ale noii generații.
Partea frontală este dotată cu o grilă aerodinamică, cu fante controlate electronic. De asemenea, mașina este echipată cu un spoiler retractabil în partea din spate, care își ajustează poziția în funcție de viteză. Există 5 poziții pentru spoilerul spate, acestea fiind dictate de viteza de rulare, accelerația laterală, dar și de unghiul direcției.
În standard, AMG GT 43 este echipat cu amortizoare din aluminiu și arcuri ușoare. Opțional, clienții pot selecta suspensia adaptivă AMG Ride Control, astfel că șoferul poate selecta tăria amortizoarelor în funcție de suprafața pe care rulează sau cât de dinamic vrea să conducă. Tot opțional este disponibilă și sistemul de direcție integrală.