Noul Mercedes-AMG GLC debutează oficial în două versiuni. Cea mai puternică dintre ele dispune de un sistem de propulsie plug-in hybrid, capabil să producă 680 CP.
Mercedes continuă să renunțe la motoarele cu multe pistoane, de capacitate mare, în favoarea motoarelor de mici dimensiuni, asistate de motoare electrice. Este cazul și pentru noul Mercedes-AMG GLC, care renunță la motoarele V6 și V8, acestea fiind înlocuite de motoare cu patru cilindri în linie. Vestea bună este că produc mai multă putere decât predecesorii săi, dar cred că adevărații entuziaști vor duce dorul motoarelor cu cilindree mare.
Astfel, noile modele vor folosi motoare cu patru cilindri, asemenea noii Clase C în versiune AMG. Mercedes-AMG GLC 43 va folosi un motor cu patru cilindri, de 2,0 litri, cu tehnologie mild-hybrid, care produce 421 CP și 500 Nm, 31 CP în plus față de cei 390 pe care îi producea vechiul motor V6. La fel ca înainte, puterea ajunge la toate cele 4 roți prin intermediul unei transmisii automate cu 9 rapoarte. Sprintul 0-100 este gata în 4,8 secunde, cu doar 0,1 secunde mai rapid decât în cazul vechiului motor V6. Cu toate acestea, masa mai mică a acestui motor, combinată cu puntea spate directoare, ar trebui să facă din acest noul GLC 43 o mașină mai dinamică pe viraje.
La fel ca versiunea 43, și GLC 63 S E Performance folosește același motor cu 4 cilindri în linie, dar cu o turbină mai mare și niște ajutor electric. În acest caz, doar motorul termic produce 476 CP și 545 Nm, dar cu ajutorul sistemului plug-in hybrid, care îi conferă un boost electric, noul GLC 63 S beneficiază de 680 CP și 1.020 Nm de cuplu, valori care depășesc cu mult pe cele produse de motorul V8 de 4,0 litri pe care această motorizare îl înlocuiește.
Grație motorului electric de 204 CP montat pe puntea spate, noul SUV performant preparat de divizia AMG poate sprinta de la 0 la 100 km/h în doar 3,5 secunde.
Pentru a nu exista dubii legate de puterea dezvoltată de cele două modele, mașinile primesc un pachet de design mai agresiv. Ambele modele poartă grila Panamericana, dar există câteva diferențe între cele două versiuni.
GLC 43 vine în standard cu jante de 19 inch, discuri față din fontă, care măsoară 370 mm și folosesc etriere cu 4 pistonașe. De cealaltă parte, GLC 63 vine în standard cu jante de 20 de inch, discuri ceramice care măsoară 390 mm pe față și etriere de frână cu 6 pistonașe. De asemenea, versiunea 63 are terminații rectangulare ale evacuărilor, în timp ce la GLC 43 sunt rotunde.