Noul Megane R.S. este disponibil şi în Romania. Preţul pentru versiunea cu transmisie manuala şi şasiu Sport începe de la 30,000€ (TVA inclus), în timp ce varianta cu o cutie automată EDC şi şasiu Sport porneşte de la 31,500€ (TVA inclus ).
A treia generaţie a modelului vine cu noul motor turbo de 1.8 litri cu 4 cilindri (1798 cc) care dezvoltă 280 CP (205 kW) la 6000 rpm, derivat din sinergiile Alianţei Renault-Nissan. Motorul integreaza un nou sistem de răcire, adăugând o priză dublă de aer la turbocompresor şi regândind sunetul produs de sistemul de evacuare. Comparativ cu generaţia anterioară de Megane R.S., acest motor turbo are un cuplu suplimentar de 30 Nm. Astfel, cu un cuplu de vârf de 390 Nm, noul model garantează o experienţă surprinzătoare de condus.
Cu ajutorul sistemului 4CONTROL, o premiera în segmentul hothatch, şasiul modelului oferă cele mai bune rezultate în ceea ce priveşte agilitatea, eficienţa şi stabilitatea. Suspensiile cu tehnologie inspirată de lumea motorsport, îmbunătăţesc confortul în timpul utilizării zilnice.
Noul MEGANE R.S. este mai lat şi este echipat cu roţi de 18 şi 19 inch. O priză mare de aer permite răcirea eficientă a motorului, în timp ce spoilerul spate este reproiectat, în beneficiul efectului downforce. Design-ul încorporează elemente din lumea competiţiei, ca difuzorul spate, spoilerul F1 sau grila 3D reinterpretată de Renault Sport.
Pentru prima dată pe un vehicul de serie, Noul MEGANE R.S. prezintă noua siglă Renault Sport, comună pentru Renault Sport Racing şi Renault Sport Cars. De asemenea, este disponibilă o nouă nuanţă de caroserie – Orange Tonic. O atenţie sporită este acordată interiorului, modelul având scaune faţă sport cu tetiere integrate şi cusături roşii, detalii gri carbon, tapiţerie din material textil sau Alcantara®, inserţii RS.
În plus faţă de caracteristicile sale sportive, Noul Megane R.S. oferă o versatilitate impresionantă, făcându-l perfect adaptat utilizării zilnice:
– Confortul suspensiei este îmbunătăţit
– Sistemul 4CONTROL, permiţând oricărui tip de client să experimenteze condusul sportiv într-un mod distractiv şi relaxat
– Un pachet bogat de sisteme de asistenţa pentru şofer (ADAS)
– Head-up display color
– Sistemul MULTI-SENSE, împreună cu un mod specific RACE (care permite dezactivarea sistemul ESP)
– Sistem de sunet specific BOSE
– Cinci uşi
Echipamente suplimentare pe Megane 280 R.S. vs Megane GT:
TEHNOLOGII:
– Amortizoare de tip „hydraulic compression stops”
– Setări specifice pentru sistemul 4CONTROL
– Un nou motor turbo de 1.8 litri (+ 75 CP)
– Şasiu sport
– Sistem de evacuare nou
– Etriere de frână gri
– R.S. Sistem de iluminare VISION
– Touch-sensitive screen de 8,7 inch cu radio digital
DESIGN EXTERIOR:
– Grila fata cu elemente preluate din F1
– Spoiler spate conceput special
– Difuzor spate care încorporează o evacuare centrala
– Extractori de aer
– Badge specific R.S.
– Jante din aliaj de 18 inch Estoril Gun Metal Grey
DESIGN INTERIOR:
– Tapiţerie textila, specifica RS de culoare închisă (carbon) cu inserţii de culoare roşie
– Volan din piele R.S. cu marcator roşu
Echipament opţional (preţ cu TVA inclus)
– Pachet CUP*: Diferenţial cu alunecare limitată Torsen® (LSD); şasiu CUP; Etrieri de culoare roşie 1.000 €
– R.S. Monitor NOMAD 250 €
– Jante aliaj 19″ RS „Diamond Noir” 800 €
– Discuri frână din două tipuri de material (butuc de aluminiu, disc de fonta) – disponibil doar pe versiunea cu o cutie de viteze manuală în combinaţie cu pachetul CUP 800 €
– Scaune RS RECARO Alcantara + tapiţerie piele R.S. – incompatibil cu funcţia încălzire în scaune 2.150 €
– Tapiţerie piele tip Alcantara specifică RS 1.250 €
– Sistem de încălzire scaune (şofer + pasager) 0 €
– Sistem multimedia Renault R-LINK 2, sistem de sonorizare BOSE – 1.000 €
– Head-up Display – 340 €
– „Pachet „”Drive Safely” – 700 €
– „Pachet „”Easy Parking” – 500 €
– Trapă de sticlă, panoramică, mecanism deschidere electric 1.000 €
– Oglindă retrovizoare cu efect electrocrom 0 €
– Culoare Jaune Sirius 850 €
– Culoare Orange Tonic 850 €