Noul Ford S-Max ne arată la Paris 2014 că un monovolum poate fi şi sportiv
După ce l-am văzut sub formă de concept acum un an, Ford S-Max a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Paris 2014 din postura de model de serie. Un model de serie care reuşeşte, aşa cum a făcut-o prima generaţie, să îmbine latura practică, de familie, cu sportivitatea. Cel puţin asta e prima senzaţie pe care o primeşti de la a doua generaţie S-Max.
Să nu vă fugă mintea la bombe pe roţi cu emblema ST, vorbim de un design exterior care preia elemente de la Fiesta şi Focus, însă rezultatul estetic este unul plăcut şi probabil apreciat la un moment dat de tăticii activi.
Interiorul îţi dă impresia că te-ai urcat într-un vagon de tren foarte confortabil, poziţia la volan e uşor înaltă şi îţi dă senzaţia de control şi îţi sporeşte vizibilitatea, lucru bun pentru că S-Max este un model generos în dimensiuni.
Materialele sunt de calitate, în stilul cu care Ford ne-a obişnuit până acum, iar un mare bonus îl reprezintă consola centrală mult simplificată, care deşi arată mai sobru, va descreţi multe frunţi, mai ales în timpul folosirii sistemului de infotainment.
Scaunele sunt comode, aproape că aş mai fi stat vreme de jumătate de oră în ele, iar habitaclul îţi dă impresia că poate face faţă cu succes nevoilor unei familii numeroase într-o călătorie de vacanţă.
Spaţiile de depozitare sunt gândite eficient, iar cu al treilea rând de scaune rabatat obţineţi un spaţiu de depozitare pentru bagaje care ar face invidios orice căpitan de portavion american. Mai în glumă mai în serios, chiar este foarte mult loc în spate.
Lucrurile arată bine pentru noul Ford S-Max, cel puţin la prima vedere, aşa că personal abia aştept să văd cum se simte monovolumul pe şosea, acolo unde contează cel mai mult.