Noul Ford Fiesta Active – inspirat din lumea SUV-urilor. Preţuri pentru piaţa din România

Autor: Marius Vișan 16 mai 2018 Știri auto

Noul crossover Fiesta Active este primul membru disponibil al familiei Active, gamă care conţine modele cu design inspirat din lumea SUV-urilor. Acestea combină designul robust şi un nivel superior de versatilitate cu un caracter dinamic specific modelelor Ford şi cu tehnologii sofisticate de confort şi asistenţă a şoferului. Ţinta este numărul în creştere al clienţilor europeni de SUV-uri şi crossovere.

Fiesta Active îi conferă un caracter mai practic multipremiatului model Fiesta, fiind disponibil în versiunea de caroserie cu cinci portiere. Printre elementele caracteristice versiunii Active se numără o gardă la sol ridicată care conferă abilităţi îmbunătăţite pe drumuri neasfaltate şi o poziţie mai înaltă la volan care inspiră încredere în oraş şi pe şosele.

Preţuri

Elementele de exterior inspirate din lumea SUV-urilor includ panouri suplimentare de protecţie, jante de 17 inch din aliaj cu design unic şi bare longitudinale de plafon care ajută la transportul bicicletelor şi al altor echipamente sport, sprijinind astfel un stil de viaţă activ. La interior sunt oferite scaune cu design special tapiţate cu materiale exclusive, conectivitate şi comenzi vocale prin sistemul SYNC 3 şi un sistem audio premium B&O PLAY care propune o calitate de top a sunetului.

Motorul pe benzină Ford 1.0 EcoBoost este disponibil acum în versiunile de putere de 85 CP, 100 CP, 125 CP şi 140 CP şi oferă un consum minim de 5.0 litri/100 km şi emisii care coboară până la 113 g CO2/km. Motorul poate fi comandat alături de noua transmisie manuală cu 6 trepte care vine cu o arhitectură care reduce frecarea, contribuind la reducerea emisiilor de CO2, sau în varianta automată cu şase trepte, ce oferă padele montate în spatele volanului care este oferită pe versiunea de 100 CP. Aceasta emite 139 g CO2/km şi oferă un consum de 6.1 l/100 km.

Motorul turbo cu trei cilindri 1.0 EcoBoost este dotat cu tehnologii avansate, inclusiv cu injecţie directă de benzină la presiune înaltă, cu dublă distribuţie variabilă şi cu un concept inovativ de amplasare a arborelui cotit. Toate acestea oferă un grad de rafinament de neegalat în universul motoarelor cu trei cilindri la nivel mondial.


Motorul Ford TDCi de 1.5 litri oferă 85 CP sau 120 CP – ambele versiuni în combinaţie cu o cutie manuală cu şase trepte – şi oferă emisii de CO2 care coboară până la 103 g CO2/km şi consum de 4.0 litri/100 km. Versiunea de 120 CP a oferit încă de anul trecut, în momentul lansării sale pe noua generaţie Fiesta, o combinaţie versatilă de putere, cuplu şi eficienţă a consumului pentru o experienţă plăcută la volan.

Motorul TDCi de 1.5 litri beneficiază de un concept optimizat al camerei de combustie, de turbină – inclusiv de geometrie variabilă pentru versiunea de 120 CP – şi de un sistem sofisticat de injecţie care optimizează performanţa. Sistemul inteligent de reîncărcare regenerativă creşte eficienţa prin antrenarea selectivă a alternatorului şi prin încărcarea bateriei atunci când vehiculul rulează liber sau frânează.

Eficienţa consumului este îmbunătăţită şi prin echiparea cu tehnologia Auto Start Stop pe toate versiunile 1.0 EcoBoost şi pe varianta de 120 CP a motorului diesel TDCi de 1.5 litri. Funcţia Active Grille Shutter, disponibilă pe motoarele 1.0 EcoBoost şi 1.5 TDCi în versiunea 85 CP, închide automat canalele de aer din grila frontală pentru a reduce rezistenţa la înaintare atunci când nu e nevoie de răcirea radiatorului.

Noul crossover Fiesta Active se alătură celei mai complexe şi versatile game Fiesta prezentate vreodată în istoria de peste 40 de ani a reprezentativului model de clasă mică. Celelalte versiuni care acoperă majoritatea stilurilor de viaţă includ varianta premium Vignale, sportivul ST-Line şi versiunea stilată Titanium. 
 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide