Noul Ferrari 296 GTS a fost prezentat oficial în Italia, fiind dezvăluit pentru prima dată clienților italieni și europeni.
La fel ca și modelele 812 GTS, SF90 Spider și F8 Tributo Spider, noul Ferrari 296 GTS are un hardtop retractabil (RHT – Retractable Hard top), care se strânge în fața motorului hibrid plug-in V6 turbo al mașinii. Ferrari spune că acoperișul, care transformă mașina din versiunea coupe în versiunea spider, se rabatează în 14 secunde până la viteze de 45 km/h. Din cauza hard topului pliabil, GTS cântărește 1.540 kg mai mult decât coupe-ul de 1.470 de kg.
GTS are două locuri și arată identic cu coupe-ul GTB. Designul inspirat de 250 LM este încă păstrat în prizele laterale și luneta verticală din spate. În față, farurile subțiri și grila joasă și largă accentuează lățimea mașinii, iar partea din spate a lui GTS are același sistem central de evacuare și difuzor imens.
Noul Ferrari 296 GTS este primul Ferrari V6 decapotabil de la Maranello. Modelul are același grup motopropulsor hibrid plug-in V6 de 3,0 litri cu turbocompresor ca și Berlinetta, ceea ce înseamnă că GTS oferă 819 CP la 8.000 rpm și 740 Nm cuplu. Puterea este transmisă printr-o cutie cu dublu ambreiaj cu opt trepte doar către roțile din spate.
Timpul de accelerație de la 0 la 100 de km/h rămâne neschimbat față de coupe, de 2,9 secunde. Viteza maximă este, de asemenea, peste 329 km/h.
Modul eDrive îi permite modelului să ruleze electric 24 de km, datorită unui acumulator de 7,45 kWh.
Interiorul seamănă cu al modelului GTB însă are un infotainment actualizat de la SF90 și Roma și un afișaj suplimentar pe partea pasagerului cu informațîi precum turația motorului, viteza și treapta curentă.