Noul BMW Seria 6 Gran Turismo, pregătit să dea peste Audi A7 şi Mercedes CLS – FOTO

Autor: Marius Vișan 14 iun. 2017 Știri auto

Noul BMW Seria 6 Gran Turismo continuă nişa deschisă de BMW Seria 5 Gran Turismo, reprezentând o evoluţie cu o notă suplimentară de exclusivitate şi calitate care este evidenţiată şi de schimbarea de nume. Noul venit va fi prezentat prima oară publicului în septembrie 2017, la Frankfurt. Lansarea pe piaţă va avea loc în noiembrie 2017, când va fi disponibilă o gamă de trei motoare din cea mai recentă generaţie de propulsoare a BMW Group. Sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive va fi şi el disponibil pe două variante de model încă de la lansare, precum şi suspenisa penumatică pe ambele punţi.
Acesta este mai uşor cu aproximativ cu 150 de kilograme comparativ cu modelul actual.

În funcţie de varianta de motorizare, sprintul de la 0 la 100 km/h este cu până la 0,7 secunde mai rapid (BMW 630i Gran Turismo) decât la modelul predecesor echivalent, în timp ce consumul şi emisiile în ciclul de testare NEDC sunt cu până la 15% mai mici (BMW 640i Gran Turismo, BMW 630d Gran Turismo).

GALERIE FOTO

Suspensia pneumatică, cu funcţie de autonivelare, este disponibilă standard pe puntea spate, în timp ce confortul de rulare poare fi îmbunătăţit suplimentar prin optarea pentru suspensia Adaptive (dispune de suspensie pneumatică faţă şi spate, şi amortizoare adaptive Dynamic Damper Control). Opţiunea Executive Drive, care este oferită în combinaţie cu sistemul Integral Active Steering şi care include şi stabilizare activă la ruliu, oferă automobilului o latură mai sportivă.

Suspensia pneumatică pe cele două punţi permite ca garda la sol să fie ajustată manual, ceea ce înseamnă că aceasta poate fi mărită cu 20 de milimetri prin atingerea unui buton – de exemplu, pentru a negocia drumurile neasfaltate sau rampele abrupte. De asemenea, automobilul poate fi coborât cu 10 milimetri – fie manual, tot prin apăsarea unui buton, fie automat când este activat modul SPORT prin intermediul comutatorului Driving Experience Control sau când viteza de rulare depăşeşte 120 km/h. Acum, toate sistemele de suspensie opţionale sunt disponibile în combinaţie cu BMW xDrive.

O lungime exterioară de 5.091 de milimetri (o creştere de 87 de milimetri faţă de predecesor), o lăţime neschimbată de 1.902 milimetri şi o reducere a înălţimii cu 21 de milimetri (la 1.538 de milimetri) oferă noului BMW Seria 6 Gran Turismo proporţii extinse dinamic.

BMW Seria 6 Gran Turismo dispune de hayon dintr-o singură piesă, care se deschide şi se închide electric în echiparea standard. Spaţiul maxim disponibil a crescut la 1.800 de litri – cu 100 de litri mai mult faţă de modelul actual. 

Generaţie nouă de motoare, transmisie Steptronic cu opt trepte disponibilă standard, BMW xDrive ca opţiune Portofoliul de motoare disponibil pentru noul BMW Seria 6 Gran Turismo dispune de tehnologie TwinPower Turbo de ultimă oră şi este combinat standard cu transmisie Steptronic cu opt trepte. Motorul de 2,0 litri – pe benzină, cu patru cilindri – de la noul BMW 630i Gran Turismo furnizează o putere maximă de 190 kW/258 CP şi un cuplu maxim de 400 Nm. Propulsează automobilul de la 0 la 100 km/h în 6,3 secunde – consumul mediu mixt este de 6,6-6,2 l/100 km.

Generând o putere de 250 kW/340 CP şi un cuplu maxim de 450 Nm, motorul de 3,0 litri – pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie – permite ca noul BMW 640i Gran Turismo să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde, în timp ce noul BMW 640i xDrive Gran Turismo realizează sprintul în 5,3 secunde. Consumul mediu mixt al celor două modele este de 7,4-7,0 l/100 km, respectiv 8,2-7,7 l/100 km.

Motorul diesel de 3,0 litri, cu şase cilindri dispuşi în linie, ce produce o putere maximă de 195 kW/265 CP şi atinge un cuplu maxim de 620 Nm poate fi şi el combinat, opţional, cu tracţiunea integrală. Noile BMW 630d Gran Turismo şi BMW 630d xDrive Gran Turismo sprintează de la 0 la 100 km/h în 6,1, respectiv 6,0 secunde. 


Sistem de control versatil unic Noul BMW Seria 6 Gran Turismo este echipat cu un sistem de afişare şi control care oferă o versatilitate fără egal pentru funcţiile de operare a automobilului, navigaţie, comunicare şi infotainment. Piesa centrală este sistemul iDrive, completată de Touch Controller pe consola centrală şi display central acum sub forma unui touchscreen. Monitorul de rezoluţie înaltă are o diagonală de 10,25 ţoli (26,04 cm), în timp ce designul meniului principal cu casete cu informaţii actualizate în timp real (navigaţie, informaţii entertainment etc.), facilitează operarea intuitivă. De asemenea, noul BMW Seria 6 Gran Turismo control BMW prin gesturi şi comenzi vocale extinse. Clienţii pot comanda BMW Head-Up Display de ultimă generaţie, a cărui suprafaţă de proiecţie este mai mare cu 70% decât la generaţia precedentă.
 

Variante de model de la lansare:

  • BMW 630i Gran Turismo: motor pe benzină, cu patru cilindri, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 1.998 cmc, putere: 190 kW/258 CP între 5.000 şi 6.500 rpm, cuplu maxim: 400 Nm între 1.550 şi 4.400 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,3 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mediu mixt*: 6,6-6,2 l/100 km, emisii CO2*: 152-142 g/km.
  • BMW 640i Gran Turismo / BMW 640i xDrive Gran Turismo: motor pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 2.998 cmc, putere: 250 kW/340 CP între 5.500 şi 6.500 rpm, cuplu maxime: 450 Nm între 1.380 şi 5.200 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 5,4 secunde/ 5,3 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mediu mixt*: 7,4-7,0 l/100 km / 8,2-7,7 l/100 km, emisii CO2*: 169-159 g/km / 187-177 g/km.
  • BMW 630d Gran Turismo / BMW 630d xDrive Gran Turismo: motor diesel, cu şase cilindri dispuşi în linie, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 2.993 cmc, putere: 195 kW/265 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 620 Nm între 2.000 şi 2.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,1 secunde / 6,0 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mediu mixt*: 5,3-4,9 l/100 km / 5,9-5,5 l/100 km, emisii CO2*: 139-129 g/km / 154-144 g/km.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide