Noul Audi RS Q8 îmbină puterea versiunilor RS, cu eleganța unui coupé și flexibilitatea SUV-urilor.
Atracția este reprezentată de motorul V8 de 4 litri cu o putere de 600 CP (441 kW) și cuplu de 800 Nm (între 2.200 și 4.500 rpm). Cele două turbocompresoare permit accelerarea de la 0 la 100 km/h în doar 3,8 secunde iar de la 0 la 200 km/h în 13,7 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, dar pachetul opțional dynamic plus permite atingerea a 305 km/h.
Audi RS Q8 vinde cu sistemul mild-hybrid (MHEV) de 48 de volți. Componentele acestui sistem reduc consumul cu până la 0,8 litri la 100 de kilometri parcurși. La încetinire și frânare, sistemul recuperează până la 12 kW, energie stocată în bateria litiu-ion. De pe acest model nu lipsește nici tracțiunea integrală permanentă quattro și transmisia automată tiptronic cu opt trepte. Diferențialul central pur mecanic distribuie cuplul către punțile față și
Cu ajutorul suspensiei adaptive garda la sol poate varia ca înălțime cu 90 de milimetri. Sistemul electromecanic activ de stabilizare anti-ruliu, oferit opțional, reduce balansul mașinii (ruliul) la viraje. Opțiunea direcție integrală, aduce un plus de stabilitate mașinii la schimbarea benzii. Hill Descent Control, permite noului Audi RS Q8 să înainteze plăcut pe drumuri asfaltate.
În echiparea standard mașina are jante din aluminiu de 22 de inch, design cu 10 spițe, formă de stea și anvelopele de 295/40, cele mari instalate de Audi pe un model de serie. Opțional pot fi alese jante din aluminiu de 23 de inch.
La exterior atrage atenția grila Singleframe octogonală, grila radiatorul specifică modelelor RS cu finisaj high gloss black și grila RS gloss black cu formă de fagure. Clienții pot alege și două configurații diferite de faruri LED. Farurile RS Matrix LED închise la culoare se remarcă prin semnătura luminoasă tridimensională a luminilor de zi cu caracter digital, similar blocurilor optice spate cu LED. Farurile RS Matrix LED și blocurile optice spate includ lumini de semnalizare dinamice cu o animație RS când mașina este descuiată sau încuiată.
La interior elementul central al bordului este afișajul tactil MMI touch response. Atunci când nu este activ ecranul devine o suprafață neagră unitară.
Audi virtual cockpit și MMI furnizează informații de tipul presiunii din anvelope, cuplul, puterea, temperatura, timpii de circuit și forțele g.
Scaunele sport sunt acoperite cu piele Nappa Black Pearl/Alcantara și au sigla RS. O versiune mai luxoasă este reprezentată de scaunele RS sport tapițate cu piele Valcona, model de fagure și siglă RS embosată. Alături de funcția de masaj, scaunele sport RS sunt ventilate. În spate modelul are o banchetă glisantă cu trei locuri. Când se rabatează spătarele acesteia, portbagajul ajunge la o capacitate de 1.755 de litri.
Gama complexă de peste 30 de sisteme de asistență include funcții, ca tempomatul adaptiv, asistentul pentru eficiență, pentru intersecții, avertizarea la schimbarea benzilor de rulare și camerele video de 360 de grade.