Noul Audi R8 şi-a arătat formele ascuţite la Geneva
Noul Audi R8 arată incontestabil ca un R8. Cu alte cuvinte, nu o să-l confunzi cu altceva dacă îl vezi pe stradă. Iar asta e şi bine şi rău.
E bine pentru că vei şti instantaneu ce ai în faţa ochilor şi e rău pentru că s-a mers, din nou, pe calea conservatorismului. Sigur, noul R8 are acum o caroserie cu forme ceva mai ascuţite şi, după părerea mea, arată destul de bine. Dar adevărata comoară se află în interior.
Aici, cele două scaune sport te îmbrăţişează ca o mamă iubitoare, în vreme ce volanul cu un miliard de butoane te face să te simţi ca un pilot de Formula 1.
Bineînţeles, ecranul generos care ţine locul cadranelor de bord arată şi el impecabil, iar întregul habitaclu îţi dă impresia de calitate. Materialele sunt excepţionale, există chiar şi câteva spaţii de depozitare bine gândite, iar elementele din fibră de carbon montate ici-colo fac toţi banii.
Pe lângă marele R8 V10 plus, Audi a expus şi varianta electrică R8 e-tron, care arată mai mult sau mai puţin la fel. Diferenţele sunt ascunse sub caroserie, unde sistemul de propulsie consumator de benzină a fost înlocuit cu unul 100% electric.