Noua Skoda Octavia Scout – Break-ul care bate SUV-urile?

Publicat: 10 06. 2020, 14:23
Actualizat: 10 06. 2020, 14:39

Noua Skoda Octavia Scout este versiunea cu care cehii le dau replică SUV-urilor tot mai populare. Ce are special această nouă versiune?

GALERIE FOTO

Noua Skoda Octavia Scout este disponibilă atât cu tracțiune față, cât și cu tracțiune integrală. Mașina a primit bare noi, praguri speciale și protecții împotriva noroiului, dar și o serie de detalii cromate. Octavia Scout primește și un set de jante cu design nou de 18 sau 19 inci.

Paleta de culori este preluată de la Octavia, dezvăluită în toamna anului trecut, și include și noua nuanță Blue Titan (GALERIE FOTO).

Ce are special noua Skoda Octavia Scout?

Bazată pe Skoda Octavia break, noua Octavia Scout vine cu o serie de elemente care demonstrează că este un model pregătit pentru aventură.

  • Gardă la sol cu 15 milimetri mai mare;
  • Este cea mai lungă versiune Scout, măsurând 4.703 milimetri în lungime. Manevrele în spații înguste devin mai ușore cu ajutorul camerei cu vedere la 360o, disponibile opțional.
  • Este dotată cu head-up display, pentru ca șoferul să nu fie nevoit să-și ia privirea de la drum, atunci când vrea să verifice diverse informații referitoare la rulare.
  • La interior, scaunele sunt îmbrăcate în ThermoFlux și prezintă cusături contrastante de culoare maro. Pot fi comandate contra cost și scaune față ergonomice, îmbrăcate în piele și piele întoarsă.
  • Are pedale din aluminiu și covorașe noi oferite standard.
  • Tot standard este și sistemul multimedia Bolero, redat pe ecranul tactil de 10 inci din consola centrală.
  • Este disponibil și asistentul vocal Laura.
  • Este prima versiune disponibilă și cu tracțiune față.

Cu ce motorizări este disponibilă noua Skoda Octavia Scout?

Versiunile care pot fi comandate cu tracțiune integrală este cea cu motor 2.0 TDI cu 115 cai putere și cea cu motor 1.5 TSI cu 150 de cai putere, ambele cuplate la o transmisie manuală cu șase trepte. Versiunea cu sistem micro-hibrid 1.5 TSI e-TEC are tracțiune față și transmisie automată DSG cu șapte trepte și dublu ambreiaj.

Vârfurile de gamă sunt 2.0 TSI cu 190 de cai putere și 2.0 TDI cu 200, respectiv 150 de cai putere, disponibile doar cu tracțiune integrală și transmisie automată DSG.