Noua Honda CR-V va fi oferită în Europa cu două motorizări. Dieselul este înlocuit de hibrid
Honda lansează în toamnă noul CR-V în Europa cu o singură opţiune de motor, unitatea de benzină VTEC Turbo de 1,5 litri, cunoscută deja pe Civic. Începând cu primăvara anului viitor, SUV-ul va primi şi o motorizare hibrid cu o capacitate de 2 litri.
Clienţii din Europa vor avea posibilitatea de a alege fie o versiune cu tracţiune faţă sau cu tracţiune integrală cu transmisie manuală, precum şi o una automată CVT disponibilă numai cu pentru versiunea cu tracţiune integrală.
Pentru început, în versiunea cu transmisie manuală, propulsorul oferă 170 CP şi un cuplu de 220 Nm. Pentru cea cu transmisie CVT cifrele se ridică puţin, la 190 CP şi 243Nm.
Versiunea cu transmisie manuală oferă o acceleraţie mai bună. CR-V va ajunge de la 0 la 100 km / h in 9,2 secunde şi va avea o viteză maximă de 210 km / h pentru modelul FWD, iar modelul cu cutie automată sprintează de la 0 la 100 de km / h în 10 secunde, atingând cu o viteză maximă de 200 km / h.