Disponibilă deja de un an în Japonia, Honda Fit ajunge şi în Europa, dar, pentru moment, ca un pseudo-concept, la Salonul Auto Paris 2014. Nu înţelegem neapărat tactica oficialilor japonezi, dar un lucru e sigur: cea de-a treia generaţie Honda Jazz are foarte multe argumente.
În primul rând, ideea de monovolum foarte compact e mult mai bine evidenţiată de aspectul maşinii, precum şi de gabaritul ei: faţă de precedenta generaţie, lungimea a evoluat cu doar 1,5 cm, însă ampatamentul e mai mare cu 3 cm, ceea ce presupune un confort sporit pentru pasagerii din spate.
Noua Honda Jazz este mult maturizată, dar şi modernizată. Iar pseudo-conceptul de la Paris 2014 arată foarte dinamic
Plasarea inedită a rezervorului de combustibil, în poziţie centrală, asigură o versatilitate sporită, iar modularitatea a evoluat graţie scaunelor Honda Magic Seats. Noul tren de rulare promite atât un confort sporit, cât şi o agilitate cresccută – pusă, de altfel, în evidenţă şi prin accesoriile sportive ale conceptului de la salonul parizian.
În ce priveşte motorizarea, noua Jazz beneficiază de un motor i-VTEC de 1,3 litri, o evoluţie a precedentului propulsor, care poate fi combinat opţional cu o cutie automată CVT, în timp ce cutia manuală este şi ea nouă, având 6 trepte în loc de numai cinci precedenta cutie manuală.