Site-ul francez largus.fr a publicat câteva informații despre noua generație Dacia Sandero.
La opt ani de la lansare, Dacia Sandero va face o revoluție tehnică, anunță presa franceză. Modelul nu va mai fi construit pe platformă B0, aceasta fiind înlocuită de platforma CMF / B pe care este construit și noul Renault Clio 5.
Noul Sandero va ajunge pe piață în toamna anului 2020.
După Duster, producătorul român se concentrează asupra bestsellerului său, Sandero. Spre deosebire de modelul actual, derivat din prima generație, cea de-a treia va fi cu totul nouă. Dacă strategia industrială era de a reutiliza părți vechi ale grupului Renault, marca face o revoluție profitând de platforma CMF / B, folosită de noile Renault Clio și Captur. O alegere necesară pentru reducerea drastică a emisiilor de CO 2 și evoluția standardelor de testare în cazul accidentelor.
Trebuie menționat că vechea platformă tehnică B0 va fi utilizată în continuare pentru modelul Dokker, care va fi înlocuit în primăvara anului 2020.
La exterior, noul Sandero va avea mici modificări din punct de vedere al stilului, urmând să semene într-o oarecare măsură cu modelul Clio. Ca și Duster 2, cu care va împărtăși unele trăsături și opțiuni, calitatea la bord va crește, iar la interior tabloul de bord va beneficia de o tabletă de dimensiuni medii.
Gama de motoare va consta în unitatea 1.0 SCe de 75 CP și 1.0 TCe de 100 CP benzină (și GPL), precum și motorul 1.5 Blue dCi de 85 CP.
Pentru a-și reduce emisiile de CO 2 Dacia va fi disponibilă și cu sistemul hibrid 1.6 E-Tech de 140 CP.
Urmând să fie prezentat în vara anului 2020, noul Sandero va fi comercializat în toamna anului 2020 după Salonul Auto, la fel ca noul Logan. În ceea ce privește tarifele, acestea ar trebui să crească cu aproximativ 200 – 300 de euro în funcție de versiune.