Noua Alfa Romeo Giulia: informaţii şi imagini oficiale cu succesorul lui 159
Aceasta este Giulia. Aceasta este noua membră a familiei Alfa Romeo, cea mai mare şi cea mai puternică de până acum. Fără îndoială, şi de o frumuseţe răpitoare.
Alfa Romeo plasează Giulia între rivalii de seamă din tagma berlinelor de clasă medie BMW Seria 3, Mercedes-Benz Clasa C şi Jaguar XE şi, mai mult ca sigur că va fi remarcată de către potenţialii cumpărători.
Sincer, n-ar trebui să ne mirăm acum că Alfa Romeo a creat o maşină frumoasă. Însă am putea să nu ascundem faptul că motorizarea de debut (Quadrifoglio Verde) ne lasă cu gura căscată.
Alfa Romeo Giulia este animată de un motor V6 twin-turbo, de 3,0 litri, dezvoltat de către Ferrari, capabil să dezvolte 510 cai-putere şi să propulseze maşina de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde. Motorul este din aluminiu şi dispune de un sistem de dezactivare a cilindrilor, lucru care ar trebui să aducă un consum de combustibil destul de bun. Totodată, tracţiunea este asigurată de puntea din spate, spre deosebire de predecesorii săi (159 şi 156), care avea tracţiune faţă sau integrală.
Distribuţia maselor este, în mod ideal, de 50/50 pe punţi, iar maşina cântăreşte circa 1.500 de kilograme în versiunea QV. Nu s-a făcut rabat, aşadar, de la folosirea mixului carbon-aluminiu-plastic.
Harald Wester – bossul Alfa Romeo şi Maserati – a declarat, citat de Autocar, că Giulia este „primul capitol a noii Alfa”, în timp ce şeful FCA, Sergio Marchionne, a spus despre Giulia că este „singurul mod prin care am putut reînvia brandul”. Marchionne estimează că vânzările anuale vor cunoaşte o creştere de până la 400.000 de unităţi în 2018.
O Alfa care arată ca un Alfa şi care dispune sub capotă de un motor Ferrari? Nu cunoaştem alt mod mai bun prin care s-ar fi încercat redobândirea identităţii.
Te lăsăm cu galeria foto de mai sus şi cu promisiunea că vom reveni cu mai multe informaţii, imagini şi videouri pe măsură ce vor fi făcute publice.
VIDEO: