Noile mașini electrice Audi, concepute pentru piața din China, ar putea să nu poarte cele patru cercuri

Autor: Ionuț Vîlciu 05 aug. 2024 Știri auto
Noile mașini electrice Audi, concepute pentru piața din China, ar putea să nu poarte cele patru cercuri

Audi pregătește o nouă gamă de mașini electrice pentru piața din China, însă aceste noi mașini ar urmă să nu poarte faimoasa emblemă cu patru cercuri din motive de branding.

Audi și SAIC lucrează la o nouă gamă de vehicule electrice care va fi dezvoltată, produsă și vândută în China. Noi surse sugerează că aceste modele nu vor folosi logo-ul tradițional Audi cu patru inele, într-un efort de a le diferenția de restul gamei, transmite Carscoops.

Potrivit unor surse apropiate subiectului, decizia producătorului intervine din motive de branding, deoarece vehiculele electrice vor fi dezvoltate în China și nu în Europa, fiind niște produse dependente de furnizorii locali.

Audi colaborează cu SAIC pentru noile sale mașini electrice destinate pieței din China

Audi și SAIC au anunțat inițial dezvoltarea comună a unei platforme EV în luna mai a acestui an. Cu toate acestea, conform celor mai recente informații, se așteaptă ca modelele să fie construite pe o arhitectură dezvoltată de SAIC, deja folosită de IM Motors.

Se pare că bateriile vor fi furnizate CATL, iar suita de sisteme de asistență de startup-ul tehnologic chinez Momenta. Acest lucru ar putea explica de ce Audi dorește să diferențieze modelele chineze de vehiculele electrice de dezvoltare proprie, care se bazează în prezent pe platformele MEB și PPE ale grupului Volkswagen.

Audi a ales să colaboreze cu SAIC pentru dezvoltarea de noi mașini electrice, cel mai probabil, în contextul întârzierii viitoarei arhitecturi SSP a grupului Volkswagen din cauza problemelor software. De asemenea, acest parteneriat va ajuta Audi să răspundă nevoilor cumpărătorilor chinezi și, eventual, să-și crească cota de piață în China.

În prima jumătate a anului 2024, Audi a vândut mai puțin de 10.000 de vehicule electrice în China, un număr semnificativ mai mic în comparație cu volumele mărcilor locale.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide