Noi informaţii despre motoarele lui Renault Clio 4

Publicat: 15 08. 2011, 13:07

Noul Renault Clio 4 nu va veni doar cu un design mult mai atrăgător, după cum ne-au „ameninţat” diversele randări de până acum, ci şi cu o gamă de motorizări inedite şi moderne, care vor pune accentul atât pe consumul cât mai redus, dar şi pe performanţe.

În domeniul propulsoarelor pe benzină, motorul de intrare în gamă va fi un inedit 0,9 litri TCE, în 3 cilindri şi cu turbo, care va dezvolta 85 CP şi va ataca în mod direct motorul Fiat TwinAir. Apoi vom avea un 1.2 TCE, de asemenea cu turbo, care va dezvolta 105 CP, precum şi un 1.4 TCE, de 136 CP.

Pentru cei care vor o versiune mai sportivă, va fi propusă o versiune Clio Gordini, cu un 1.6 turbo cu injecţie directă, care va dezvolta 190 CP şi 240 Nm. Această versiune, însă, nu va lua locul actualului Clio RS, al cărui urmaş va apărea în 2013, urmând a dezvolta aproape 250 CP.

În domeniul diesel, propulsorul 1.5 dCi va continua să existe în gamă, în trei versiuni de putere: 75, 90 şi 105 CP, alături de noul 1.6 dCi de 130 CP, care ar putea fi oferit tot ca o versiune exlusivistă Gordini. Din 2014, dCi-ul de 1,5 litri se pare că va intra la pensie, lăsându-i locul unui propulsor de numai 1,2 litri, în 3 cilindri, care, la început, va fi oferit în două versiuni de putere, 80 şi 98 CP.