Imagini de pe Lotul 1 al șantierului Autostrăzii de Centura a Municipiului București (A0), dintre Glina şi Vidra (17 km) și Lotul 2 dintre Bragadiru și Vidra (16 km).
Pe Lotul 1 sunt lucrări pentru pasajele de la intersecţiile cu DN 4 Bucureşti – Olteniţa şi A 2 – Autostrada Soarelui. Sunt prevăzute 14 lucrări, poduri şi pasaje iar termenul de finalizare este iunie 2023.
Lucrări în derulare Lotul 1 (A0):
- Poduri și pasaje: execuție piloți forați, spargere capete piloți, armare și betonare radiere, armare și betonare elevații, armare și betonare rigle și cuzineți, montare tablier metalic la pasajul principal peste A2;
- Relocări utilități: telecomunicații, gaze naturale, electrice de medie și înaltă tensiune, apă și canalizare;
- Terasamente, umpluturi, săpături în debleu, consolidări;
- Aprovizionare cu agregate de carieră, agregate de balastieră, material de umplutură, oțel beton, lianți hidraulici, ciment.
Lucrări în derulare pe Lotul 2 al șantierului Autostrăzii de Centură a Municipiului București (A0):
- Terasamente, umpluturi, consolidări;
- Poduri și pasaje: spargere capete piloți, armare și betonare radiere, armare și betonare elevații, armare și betonare rigle și cuzineți, montare grinzi prefabricate;
- Relocări utilități: înaltă tensiune;
- Lucrări la Centrul de Întreținere și Coordonare și Parcări de Scurtă Durată;
- Aprovizionare cu agregate de carieră, agregate de balastieră, material de umplutură, oțel beton, lianți hidraulici, ciment.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractele având ca obiect “Elaborare Studiu de Fezabilitate – Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existentă a Municipiului București, inclusiv îmbunătățirea unor intersecții de pe DN CB, Sector I cuprins între A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / 0+000) – A2 (km 23+600)” și “Elaborare Studiu de Fezabilitate – Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existentă a Municipiului București, inclusiv îmbunătățirea unor intersecții de pe DN CB, Sector II cuprins între A2 (km 23+600) și A1 (km 55+520)”, cu Asocierea GRAFIC TENDS- SVL PROEC.
Sursa: Facebook / CNAIR
Sursa foto: CNAIR