Nissan GT-R V-Spec
Conform celor de la MotorAuthority, cu ocazia lansării conceptului, care va fi în proporţie de 99% la fel ca versiunea de serie, vom avea acces şi la datele tehnice finale, dar şi la preţuri. În ceea ce priveşte lansarea, se pare că abia peste un an vom vedea primele exemplare livrate, cel mai probabil în Japonia, pentru ca în SUA, Nissan GT-R V-Spec să ajungă abia în 2010.
+++++++++++++++
Potrivit englezilor de la AutoExpress, noul GT-R V-Spec va avea o putere mărită a motorului V6 bi-turbo de 3,8 litri cu 16%, de la 473 CP până aproape de 550 CP. Dar pentru ca diferenţa între el şi modelul de bază să fie cât mai mare, V-Spec aduce cu sine şi o reducere a greutăţii de 150 de kilograme. Astfel se va renunţa la o serie de dotări din interior, ecranul LCD fiind păstrat, pentru ca la momentul apariţiei noului model, acesta să ofere şi mai multe informaţii cu privire la parametrii maşinii.
Deşi are deja un excelent cx de 0,27, GT-R va primi un kit aerodinamic pentru o stabilitate mai bună mai ales în virajele rapide, specifice circuitului de la Nurburgring, acolo unde obiectivul este unul singur: Nissan GT-R V-Spec trebuie să doboare nu numai recordurile obţinute de modelele 911, dar şi recordul absolut al circuitului, de 7 minute si 25 de secunde. Dar toate aceste vin cu un preţ, noul model urmând să coste cu până aproape 30% mai mult decât versiunea de bază.