Nikola amână lansarea primului pick-up care funcționează cu hidrogen
Nikola a anunțat că amână prezentarea pick-ul-ului Badger. Acesta este primul pick-up cu pile de combustie pe bază de hidrogen.
Startup-ul Nikola intenționa să dezvăluie modelul Badger la evenimentul Nikola World din Arizona, dar miercuri a fost anunțat că acest eveniment nu va mai avea loc. Oficialii spun că acest lucru se datorează restricțiilor continue ale statului aplicate ca răspuns la pandemia de coronavirus. Nu a fost oferită o altă dată pentru lansarea lui Badger.
„Datorită restricțiilor privind COVID-19 în principalele locații din Arizona, am luat decizia de a reprograma un Nikola World până când vom putea aduce comunitatea Nikola împreună în siguranță”, a spus compania.
Nikola Badger pe hidrogen va avea o autonomie de până la 966 km
În februarie anul trecut, Nikola a anunțat Badger într-o serie de imagini randări și câteva specificații preliminare. Modelul are un aspect destul de îndrăzneț și agresiv, iar planurile ar fi ca acesta să fie oferit cu alimentare cu pile de hidrogen, cât și sub formă electrică. Nikola a susținut că camioneta electrică va avea un pachet de baterii litiu-ion de 160 kWh, oferind o autonomie de aproximativ 482 km. Prin comparație, varianta cu hidrogen va avea o autonomie de până la 966 km.
Cu toate acestea, acestea nu sunt singurele cifre impresionante, deoarece pick-up-ul ar urma să aibă o putere de 906 CP și 1.328 Nm cuplu.
Nikola Badger va produce 906 CP și 1.328 Nm cuplu
Mașina are un stil agresiv. Partea din față este robustă și vine cu o bară de lumină LED integrată. Modelul are, de asemenea, o grilă impunătoare și lumini de zi care amintesc de cele utilizate pe GMC Sierra.
Camionul se adresează industriei construcțiilor și comerțului și va fi echipat cu o priză pentru scule, lumini și compresoare, care oferă suficientă putere pentru a asista un șantier timp de aproximativ 12 ore fără generator.
Nikola și General Motors au anunțat un parteneriat la începutul lunii septembrie care solicită GM să dezvolte și să construiască Badger, în timp ce compania Nikola va fi însărcinată cu vânzarea și comercializarea pick-up-ului. Dar „tranzacția nu este încă încheiată”, a declarat miercuri un purtător de cuvânt al GM.