New York 2011: Jaguar XF facelift prezentat în premieră mondială
Noul look al Jaguar-ului XF facelift se apropie foarte mult de
cel al modelului XJ, de fapt ambele maşini au, de acum, elemente
comune provenite de la conceptul C-XF. Modificări majore au fost operate în
partea frontală, mai precis la nivelul blocurilor optice, incluzând
lumini de zi. Mai mult decât atât, au fost redesenate, de asemenea,
grila faţă, capota, prizele de aer laterale, blocurile optice
spate, care de acum beneficiază în totalitate de tehnologia LED.
Pentru ca „piesajul” să fie complet, cei de la Jaguar au modificat
şi linia portbagajului, iar spoilerele au fost şi ele
redesenate.
La interior modificările sunt ceva mai subtile: Jaguar XF
facelift beneficiază de un nou volan, de scaune revizuite, iar
instrumentarul de bord a fost şi el un pic modificat.
În Europa, Jaguar XF facelift va benecia de un nou motor diesel
de 2,2 litri, capabil să dezvolte o putere de 190 CP şi un cuplu
motor de 450 Nm, unitatea fiind dezvoltată dintr-un propulsor Ford
regăsit pe Land Rover Freelander. Cei de la Jaguar susţin că maşina
echipată cu acest motor va accelera de la 0 la 100 km/h în 8
secunde şi va atinge o viteză maximă de 225 km/h, totul la un
consum mixt de doar 5,4 litri/100 km.