Din mai 2017, la nici un an de la lansare, E350d-ul s-a vândut în variantele berlină şi break după ce sistemul de evacuare a fost reproiectat pentru emisii mai mici de oxizi de azot. Acum, Mercedes vrea să retragă modelul de pe piaţa germană pentru că a descoperit nişte modificări care pot reduce şi mai mult emisiile de oxizi de azot pentru motorul V6 de 3 litri (nume de cod al motorului OM642 LS).
Printre schimbările care vor fi făcute motorului sunt un catalizator mai mare şi un proces de injecţie optimizat. Conform Autocar.co.uk, un catalizator mai mare înseamnă o suprafaţă mai mare de acţiune pentru aditivvul AdBlue, implicit o neutralizare mai bună a emisiilor de oxizi de azot.
E350d are un rezervor pentru AdBlue de 24.5 litri. Alte modele, mai mari, dar cu acelaşi motor, au rezervoare de 38.5 litri. De aici vine suspiciunea că, de fapt, schimbările ar înseamna înlocuirea rezervorului de aditiv cu unul mai mare.