Noul model Mokka este primul care prezintă designul Opel Vizor și cockpitul complet digital al viitorului, Pure Panel. Emblema „Mokka” a fost reproiectată cu un font special și este acum poziționată central pe hayon, sub fulgerul Opel.
Legendarul logo al mărcii a fost, de asemenea, reproiectat și va fi prezent pe toate modelele viitoare ale producătorului auto german.
„Cercul logo-ului este acum mai subțire, mai precis, distinctiv. Acest lucru accentuează și mai mult fulgerul Opel”, spune vicepreședintele Design, Mark Adams. „Toate detaliile sunt foarte ascuțite. Literele „Opel” sunt integrate în partea inferioară a cercului – ca o gravură fină. Aceasta arată o precizie germană pură. Am integrat proeminent logo-ul în Vizor și în partea din spate, l-am poziționat central față de numele modelului.”
Fulgerul încadrat de cerc a decorat toate modelele Opel din 1963. În 1970, au fost stabilite liniile principale de design. Acest design a fost revizuit pentru prima dată în 1987.
Au urmat noi modernizări în noul mileniu, datorită cărora fulgerul a luat o formă tridimensională, iar logo-ul companiei a fost poziționat mai aproape de emblema fiecărui model. Din 2016, modelele Opel au avut un logo sculptat cu precizie în crom. Logo-ul oficial al companiei a fost proiectat într-o formă plană, modernă în vara anului 2017.
Noul Mokka este disponibil încă de la lansare, cu o variantă complet electrică. Mokka-e are un motor electric furnizează 100 kW (136 CP) și un cuplu maxim de 260 de Newton metri. Șoferii pot alege între trei moduri de conducere – Normal, Eco și Sport.
Viteza maximă limitată electronic este de 150 km/h. La o stație de încărcare rapidă cu curent continuu de 100 kW, 80% din energia bateriei poate fi încărcată în doar 30 de minute. Opel Mokka-e are în modul Normal o autonomie pur electrică de până la 322 de kilometri, conform ciclului de testare WLTP.