Modelul Fiat 500 a ajuns la 2,5 de milioane de mașini fabricate la uzina din Polonia – FOTO
2,5 de milioane de modele Fiat 500 au fost produse acum la fabrica Stellantis din Tychy, Polonia. Modelul record, comandat de un client din Franța, este un 500 Hybrid echipat cu un motor hibrid ușor de 70 CP.
Rezultatul a 2,5 milioane de unități produse înseamnă că modelul 500 a doborât recordul fabricii poloneze pentru producția totală de vehicule cu un singur model, înaintea celei de-a doua generații Panda (2.168.000 de unități) și Fiat 126p (2.166.000).
Fiat 500 a ajuns la clienți din peste 100 de țări din întreaga lume.
Produsă în Polonia din 2007, emblema Fiat a fost primită imediat– și continuă să fie primită – cu mare succes pe piețele internaționale, atât de mult încât a ajuns la clienți din peste 100 de țări din întreaga lume. Și, aproape 80% sunt vândute în afara Italiei, ceea ce îl face cea mai internațională mașină Fiat și Ambasador al Fabricat în Italia. Principalele piețe, în afară de Italia, sunt Regatul Unit, Franța, Germania, Spania, Belgia, Țările de Jos și țări îndepărtate cum ar fi Japonia. 500 a ajuns chiar pe piețe exotice cum ar fi Insulele Cayman, Curaçao, Saint Martin, Senegal și Ghana.
Intră în GALERIA FOTO
Fiat 500 a încheiat anul 2020 ca lider european în segmentul de mașini de oraș, cu o cotă de piață impresionantă de 17,7%, repetând astfel rezultatul obținut acum un an, după ce și-a mărit cota în segment cu 3 puncte procentuale. Aceste cifre record arată că modelul este în mod constant popular și apreciat de clienți.
Este, de asemenea, una dintre cele mai premiate mașini, dovadă fiind cele peste 60 de trofee internaționale acordate de la începerea producției. Printre acestea se numără prestigioasele „Mașina anului 2008”, „EuroCarBody 2007”, „Auto Europa 2008”, „Design Auto Mondial al Anului 2009”, „Golden Compass 2011” și „Cea mai frumoasă mașină din lume”.
Peste 6,7 milioane de unități au fost vândute în întreaga lume
De la debutul primei generații în 1957, peste 6,7 milioane de unități au fost vândute în întreaga lume. Aceasta servește drept confirmare a măsurii în care emblema Fiat a devenit parte a imaginației colective a generațiilor de șoferi: de diferite vârste, gusturi și naționalități.