Modelele Renault vor primi un logo nou. Când se va schimba look-ul diamantului? Forma geometrică ce se regăsește în grila mașinilor francezilor este folosită încă din anul 1925.
Aproape 100 de ani a trecut de când modelele Renault poartă logo-ul în formă de diamant. Iar lucrurile nu se vor schimba prea curând. Dar emblema companiei va primi un look nou. Informația este confirmată de Gilles Vidal, noul director de design de la Renault, adus de la Peugeot.
Mutarea face parte din strategia Renaulution, anunțată odată cu prezentarea oficială a conceptului Dacia Bigster.
Logo-ul care va ajunge în curând la mașinile de serie și-a făcut apariția în cadrul evenimentului. Acesta a fost afișat în spatele CEO-ului Luca de Meo, dar și instalat în grila conceptului Renault 5 Prototype. “După reacțiile pozitive primite, am hotărât să-l lansăm”, a dezvăluit Gilles Vidal.
Forma geometrică simplă, cu o identitate puternică, va primi o imagine contemporană, care să reflecte noua imagine a brand-ului.
“Am regândit logo-ul pentru ca acesta să devină legendar, simplu, reprezentativ, o adevărată semnătură atemporală”, explică șeful diviziei de design a constructorului francez.
Renault are același logo încă din 1925. În aproape 100 de ani, acesta, cu formele lui simple și angulare, a devenit ușor de recunoscut la nivel global.
De atunci, acesta a fost reproiectat de opt ori. Gilles Vidal este responsabil pentru schimbarea cu numărul 9. Actuala emblemă, creată în în 1992 și redesenată în 2015, începuse, spun cei de la Renault, să se demodeze.
Renault a mai folosit o abordare similară în ceea ce privește rombul din grilă în 1946, 1959 și 1972. Dar nu a transformat-o într-un adevărat curent, așa cum intenționează să facă de această dată.
Noile modele Renault vor primi treptat noul logo. Până în 2024, acesta se va regăsi la mașinile din întreaga gamă.