Modelele Kia şi Hyundai vândute în Europa vor fi conectate la internet prin reţelele Vodafone
Hyundai Motor şi Kia Motors au stabilit un parteneriat operatorul de telefonie mobilă Vodafone pentru a oferi clienţilor europeni ai brandurilor auto servicii de infotainment şi conectare în automobile.
Hyundai şi Kia vor folosi reţeaua IoT a Vodafone pentru a desfăşura serviciul propriu în întreaga Europă, permiţând clienţilor să beneficieze de cele mai recente tehnologii telematice.
Noul sistem infotainment va fi lansat pe anumite modele Hyundai şi Kia în Europa, începând din 2019.
Sistemul se bazează pe conectivitatea oferită de tehnologiile şi reţelele Vodafone pentru a uşura viaţa proprietarilor de automobile. Serviciile vor include informaţii despre trafic, servicii de parcare şi localizare, diagnosticarea automobilelor şi controlul vocal. Sistemul funcţionează în paralel cu sistemele Android Auto şi Apple CarPlay pentru a oferi conectarea wireless a smartphone-urilor şi accesul la aplicaţiile favorite ale utilizatorilor.
„Acest parteneriat strategic ne va permite să oferim multor şoferi o conectivitate maximă la volan, susţinută de o reţea europeană de date. Sistemul va fi lansat în întreaga Europă anul viitor, odată cu sosirea viitoarelor modele Kia şi Hyundai, ceea ce înseamnă că toţi clienţii noştri vor avea cele mai exacte şi relevante informaţii la îndemână”, a declarat Jungsik Suh, vicepreşedinte senior al diviziei ICT al Hyundai Motor Group.
Directorul IoT al Vodafone, Stefano Gastaut, a adăugat: „Suntem mândri să colaborăm cu cele două mărci, Kia şi Hyundai, pentru a îmbunătăţi experienţa de condus pentru clienţii lor din Europa. Vodafone are o vastă experienţă în furnizarea de soluţii pentru automobile conectate în industria auto, ajutând producătorii să-şi dezvolte tehnologiile şi experienţa clienţilor. Suntem încântaţi să includem Kia şi Hyundai şi Kia ca parteneri în această piaţă cu evoluţie rapidă”.