Modelele din familia Mercedes-Benz Clasa E au primit o modernizare completă
Design-ul exterior devine mai sportiv, există faruri cu tehnologie LED cu carcase mai plane, în timp ce interiorul stopurilor LED a fost regândit. Îmbunătățirile tehnice includ motoarele pe benzină și diesel cu generator electric de pornire integrat (ISG), precum și următoarea generație de sisteme de asistență la conducere și sistemul de infotainment MBUX.
Dinamica îmbunătățită și upgrade-ul pentru Clasa E Limuzină și Clasa E T-Modell se regăsesc în toată gama de modele Clasa E. Grila specifică liniei Avantgarde a fost reproiectată cu două lamele cromate și bare negre verticale. Elementele negre cromate și lucioase din bara față evidențiază aspectul sportiv.
Partea din spate vine cu o nouă bară de protecție, stopuri în două secțiuni și un nou capac al portbagajului. De asemenea, design-ul frontal al modelelor Clasa E Cabriolet și Clasa E Coupé a fost regândit și accentuat.
La interior există culori și elemente decorative noi
Noile culori și materiale îmbunătățesc interiorul modelelor Clasa E Limuzină și Clasa E Estate. Acestea includ noile combinații de culori gri magma / gri neva (Avantgarde), negru / maro nuanțat (Exclusive) și gri magmă / bej macchiato (Exclusive) și elemente decorative din lemn de frasin gri cu pori deschişi, lemn de nuc, aluminiu „brushed” și aluminiu cu granulație uşoară din fibră de carbon.
Noul Clasa E este echipat cu un volan complet reproiectat. Acesta este disponibil cu volan din piele și pentru varianta Supersport. Funcțiile panoului de instrumente și afișajul media sunt operate cu ajutorul unor comenzi tactile, al căror principiu fizic a fost schimbat de la optic la capacitiv.
Noua Clasa E este echipată cu cea mai recentă generație a sistemului multimedia MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Cele două ecrane mari de 10,25 inchi / 26 cm formează un ecran lat, iar ecranele de 12,3 inci / 31,2 cm sunt disponibile opțional.
Electrificarea sistemului de propulsie reprezintă un pas înainte pentru modelul Clasa E facelift. Șapte modele sunt disponibile pentru versiunile plub-in hybrid (diesel și benzină, Limuzină și T-Modell, tracțiune spate și tracțiune integrală).
Gama de motoare pe benzină cu eficiență ridicată, cu emisii reduse va acoperi producția seriei de la 115 până la 270 kW, în timp ce gama de motoare diesel va cuprinde seria de la 110 până la 243 kW.
Despre transmisia automată 9G-TRONIC
Transmisia automată 9G-TRONIC a fost dezvoltată în continuare și, pentru început, va fi folosită pentru motoarele cu patru cilindri.
Motorul electric, electronica de putere și radiatorul cutiei de viteze au fost mutate în cadrul transmisiei. Cablurile necesare anterior pot fi eliminate, ceea ce oferă avantaje cu privire la spațiul de instalare și greutate, ceea ce face mai ușoară combinarea transmisiei cu diferitele motoare cu ardere.