Misiunea lui: până în 2021 să devină No. 1

Publicat: 31 05. 2017, 15:32

This browser does not support the video element.

Hyundai ne dă informaţii despre Kona înainte de premiera mondială. Modelul a fost conceput cu noua identitate vizuala Hyundai.

 

Partea frontală este dominata de grila tip cascadă, cu lumini de zi cu LED, care vin deasupra farurilor – tot cu LED.

 

Pozitia ridicata a scaunului asigură o vizibilitate sporită, în timp ce sistemul opţional 4×4  e cu siguranţă un mare plus.

 

Kona este una dintre ambiţiile Hyundai de a deveni brandul asiatic numărul unu în Europa până în anul 2021, prin lansarea a 30 de noi modele şi derivate ale celor existente. Autovehiculul a fost construit având la baza încrederea Hyundai în gama SUV, cu peste 1,4 milioane de unităţi vândute de la lansarea primei generaţii Santa Fe, în anul 2001.