Un şofer scrie pe Facebook: „Lipsa infrastructurii rutiere, aici aducând aminte de lipsa autostrăzilor şi a spaţiilor de odihnă pt camionagii produc victime, domnule ministru!! Implicarea din umbră a oamenilor politici care sunt în spatele unor mari firme de transport ce pun presiune pe angajaţii lor, produc victime domnule ministru! Poate nu ştiţi, dar depinde cum te cheamă ca şi firmă pe şoselele din România pt a fi controlat de către controlorii de trafic!!”
„Eu când am citit ştirea am zis că e la mişto. Adică cât să controlezi mai mult un sector care oricum e printre cel mai bine monitorizate? Bine, vorbim de ăia care fac treaba pe bune, nu de ăia care trimit şpaga unde trebuie. Nu de controale duc lipsă transportatorii ci de alte chestii ca: infrastructură pe care să circule, industrie pentru care să presteze, concurenţă loială, sprijin din partea autorităţilor – nu doar amenzi astronomice pentru chichiţe legislative şi acte inutile care „trebuie” să existe, e nevoie de şcoli de şoferi pe bune, de alte minuni. Controale sunt, bine-mersi prin toate punctele fixe şi mobile, controale pe care băieţii orientaţi fără licenţe şi tahografe le ocolesc cu meşteşug şi în care pică amărâţii cu două minute depăşire pentru că n-au avut unde să parcheze în aşa fel încât să nu se trezească mai săraci.