MINI renunţă la Roadster şi la Coupé şi aceasta este un semn rău, rău, rău…
Ca rezultat al politicii expansioniste MINI din ultimii ani, gama producătorului britanic a primit şi versiuni Coupé şi Roadster. Din păcate, feed-backul şi, implicit, vânzările nu au fost dintre cele mai strălucite, căci a sta într-o maşinuţă al cărei plafon pare umflat doar ca să nu-ţi apleci de tot capul când conduci nu este, se pare, pe gustul lumii.
Roadsterul avea problema de a fi destul de greu pentru cât de mic era. În cele din urmă, erau cele mai inutile două modele din gamă, aşa că MINI a anunţat scoaterea lor din producţie. Şi se aude că nici Paceman nu va mai primi un succesor – acesta fiind, de asemenea, un crossover în trei portiere, deci un fel de model care iese în evidenţă pentru originalitate şi lipsă de practicitate.
Gama actuală va avea, deci, hatchbackuri în trei şi în cinci uşi, un Clubman, un Countryman şi un Convertible. Zvonurile spun că MINI colaborează cu Toyota pentru un MINI Minor, un entry-level al gamei.
MINI Coupe – testat în România
Ceea ce cred că este un lucru cât se poate de aiurea, având în vedere că încep să pice una câte una modelele fanteziste cu preţ rezonabil (a se înţelege că fanteziile precum Agera R sunt un pic mai scumpe şi mai greu de atins). Ultimul lucru la care mă gândesc când spun MINI este „maşină practică”. Dar poate că mă gândesc eu greşit…