Pentru a le face așteptarea mai plăcută clienților care încă nu și-au primit mașinile, Mini le trimite câte un puzzle.
În ciuda problemelor cauzate de furnizori și lipsa pieselor, Mini încearcă să pună un zâmbet pe buzele clienților care încă își așteaptă mașinile. Soluția pe care au găsit-o este un puzzle.
La fel ca în cazul celorlalți, Mini nu este scutit de criza pe care industria auto o întâmpină la nivelul furnizării de materiale și componente pentru producție. Spre deosebire de majoritatea producătorilor, Mini a ieșit din tipare și a ales un cadou inedit cu care să mai îndulcească perioada de așteptare a clienților. Compania a anunțat că aceștia vor primi câte un puzzle. Acestea vor veni fie în dimensiuni normale, așa cum le cunoaștem cu toții, fie în dimensiuni care aduc mai degrabă aminte de un covor. Așa numitul puzzle „Not so Mini” va fi oferit unor anumiți clienți. Ceilalți doritori aflați pe lista de așteptare vor primi o versiune normală.
Puzzle-ul „nu atât de mic”va fi numai bun pentru a umple locul lipsă din garaj. Asta până vor ajunge mașinile. Indiferent de dimensiunile în care va veni acest puzzle, compania speră să înveselească oamenii. De asemenea, are planuri să afișeze clienții, alături de respectivul puzzle, pe social media.
„Oamenii cumpără un Mini pentru spiritului său năzdrăvan și distractiv, așa că am vrut să le oferim clienților ceva distractiv de făcut în timp ce își așteaptă noul lor Mini”, a declarat purtătorul de cuvânt Mini, Rah Mahtani.