Pe o suprafaţă expoziţională impresionantă, cei mai importanţi actori de pe scena motociclismului au venit să etaleze în faţa potenţialilor clienţi, cele mai noi modele sau cele mai interesante concepte.
Nu întâmplător, Eicma se desfăşoară la Milano, oraşul european cu cele mai multe vehicule pe două roţi, capitala motociclismului într-o ţară în care se vând nu mai puţin de 600.000 de motociclete, scutere şi mopeduri. Aici se testează recţia publicului la conceptele care prefigurează viitoarele modele şi se mediatizează modelele care vor fi disponibile din primavară.
După ce aproape jumătate de milion de vizitatori au trecut pragul salonului moto de la Milano a venit vremea să tragem linie şi să vedem ce a ieşit.
Merită menţionată şi prezenţa chinezilor cu motociclete din ce în ce mai apropiate de profilul motociclismului european. Chinezii se dezvoltă cu paşi mărunţi dar siguri astfel că nu ar trebui să ne mire dacă, peste câţiva ani, vom vedea o motocicletă chineză, capabilă să se bată pe segmentul nakedurilor de cilindree medie sau dacă o vom vedea dominând segmentul off-road.