După berlină, e timpul break-ului să apară. Cam aşa fac nemţii. Îi dau cu sedanul, apoi scot variantele break (sportback în nomenclatorul Audi), decapotabilă, coupe şi ce le mai dă prin cap. Acelaşi motor celebru cu 5 cilindri în linie, turbo, care scoate acum şi mai mult decât scoatea pe vremuri – 400 de cai nou-nouţi pentru 2017 şi 480 Nm cuplu. Sunt 33 de cai în plus comparativ cu vechiul RS 3 (2015). Aceeaşi transmisie integrală cu 7 trepte şi dublu ambreiaj împinge maşina la 100 km/h cu start de pe loc în 4.1 secunde. Viteza maximă e limitată, ca de obicei, la 250 de km/h. La fel ca berlina, sportback-ul e mai jos cu 2.5 cm decât modelul de bază şi are un ecartament faţă cu 2 cm mai lat. După premiera reală de la Geneva, maşina intră în showroom-uri din toamnă, la 54.500 de euro preţ de start în Germania, cu 1.500 de euro mai jos decât berlina.
AUDI RS3 SPORTBACK (GALERIE FOTO)