Mercedes-Benz introduce Chat GPT pe aproape un milion de mașini
Mercedes-Benz, un simbol al industriei auto, și OpenAI, un pionier în domeniul inteligenței artificiale, s-au unit pentru a duce și mai departe limitele tehnologiei auto. Constructorul german a anunțat recent introducerea chatbot-ului Chat GPT în mașinile sale, încercând să îmbine inteligența artificială de ultimă generație cu sistemul său sofisticat de infotainment MBUX pentru a ridica nivelul interacțiunilor cu utilizatorii.
Începând cu mijlocul lunii iunie, Mercedes va începe să integreze Chat GPT în sistemul de control vocal a peste 900.000 de vehicule din Statele Unite, echipându-le cu un asistent vocal care este cu mult peste restul celor disponibile pe piață la ora actuală. Dincolo de actualizările de rutină, asistentul vocal echipat cu inteligență artificială Chat GPT promite o experiență de condus mai conversațională și mai intuitivă, deschizând calea către o nouă eră a infotainment-ului.
Pentru început, noua funcție va fi disponibilă într-un program beta. Proprietarii mașinilor care sunt echipate cu sistemul de infotainment MBUX vor putea participa la programul de test prin aplicația Mercedes sau direct din mașină, cu comanda vocală “Hey Mercedes, I want to join the beta programme”. Astfel, mașina va putea instala noul program wireless, prin intermediul Azure OpenAI Service de la Microsoft.
Șoferii vor putea avea o conversație naturală cu sistemul echipat cu Chat GPT
Oficialii germani ai Mercedes-Benz susțin că noul serviciu va contribui la creșterea performanțelor de comunicare și interacțiune ale Voice Asisstent. Dacă în prezent acesta poate oferi informații doar despre vreme sau despre ultimele noutăți din sport, Chat GPT va putea duce la extinderea subiectelor la care sistemul va putea răspunde. Astfel, șoferul mașinii va putea ajunge până în punctul în care va putea avea o conversație naturală cu sistemul.
„Integrarea ChatGPT cu Microsoft în mediul nostru cloud controlat este o bornă în drumul nostru de a face din mașinile noastre centrul vieții digitale a clienților noștri. Programul nostru beta îmbunătățește funcțiile existente Hey Mercedes, cum ar fi interogări de navigare, solicitări de vreme și altele, cu capabilitățile ChatGPT”, a spus plin de entuziasm Markus Schäfer, director de tehnologie, dezvoltare și achiziții în cadrul Mercedes-Benz.