În urma unei actualizări a modelului de retail și o investiție de 1,5 milioane de euro, Autoklass Pipera devine primul showroom Mercedes-Benz MAR20X din România.
Locația își propune să ofere o experiență de brand diferită a produselor și serviciilor. Procesul de modernizare vizează procesele, rolurile și integrarea tehnologiilor digitale.
Funcționalitățile principale ale zonelor de contact cu clienții în noul tip de showroom sunt organizate pe mai multe puncte de contact. Acestea sunt, la rândul lor, împărțite în mai multe tipuri de activități.
Prima este zona de primire a clienților. Este un spațiu de primire și de așteptare până la începerea discuțiilor cu specialistul în consultanță, dar și de consultanță preliminară într-o zonă publică. Zona dispune de locuri de așteptare, recepție, o zonă de lucru și opțiuni pentru copii. Clientul trece apoi prin zona de consultanță pentru produse și servicii. Sunt locuri dedicate pentru discuțiile particulare cu fiecare client, pentru prezentarea elementelor de personalizare. Zona dispune de arii semi-publice sau complet private, echipate cu soluțiile digitale aferente.
Urmează zona de expunere a vehiculelor care este dedicată procesului de consultanță care implică prezentarea propriu-zisă a produselor, fără a se intercala cu alte zone de lucru sau de marketing. Fiecare vehicul expus are o zonă dedicată de 34 de metri pătrați, iar zona este completată de un ecran media principal.
Zona de predare a vehiculelor oferă o experiență completată de elemente media pentru vehiculele noi, rulate sau de test drive. Fiecare client primește explicații cu privire la produsul predat, într-o atmosferă personală și personalizată. Mai există apoi și o altă zonă, de magazin, dedicată prezentării accesoriilor tehnice, a jantelor și a pieselor, completată de gondole și vitrine dedicate.
Și nu în ulimul rând, spațiul de service lobby este gândit pentru o recepție mai ușoară și mai primitoare a clienților care accesează service-ul locației.
Noul concept de showroom este încă un pas pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a fi mai mult decât un producător auto, ci o companie de tehnologie inovatoare, care setează noi standarde pentru clienții săi. Mai mult, regândirea modelului de retail offline completează direcțiile strategice ale Mercedes-Benz de a oferi experiența luxului modern, accesibil clienților, prin lansarea locală a showroomului online.