Clasa G primește în această vară o ediție de adio G500 V8 Final Edition, versiune care marchează oficial eliminarea din ofertă a motorului V8. După 30 de ani de producție, constructorul german va înlocui motorul cu opt cilindri al modelelor Clasa G cu un agregat cu șase cilindri. Versiunea specială G500 V8 Final Edition va fi asamblată într-un număr limitat de 1.500 de exemplare.
Din punct de vedere al înfățișării exterioare, modelele Clasa G ediție specială vor putea fi diferențiate rapid pe șosea datorită emblemelor exclusive Final Edition dispuse în zona portierelor și pe capacul roții de rezervă. Germanii au pregătit și trei nuanțe speciale în care va fi vopsită caroseria modelelor Final Edition: Black Obsidian, White Opalith Magno și Olive Magno. Fiecare nuanță de culoare este limitată la 500 de exemplare.
Modelele G500 V8 Final Edition vor fi echipate cu un set de jante cu dimensiuni de 20 de inci, care vor fi vopsite în negru sau în măsliniu, în funcție de culoarea caroseriei. De asemenea, potrivit Motor1, mai poate fi observată o mică emblemă cu litera G dispusă pe butoanele de deschidere ale mânerelor portierelor.
Emblema Final Edition va mai putea fi observată și la nivelul pragurilor interioare sau pe mânerul de susținere montat în bord pentru pasagerul din față. La nivelul habitaclului, germanii au ales o tapițerie din piele Nappa, vopsită într-un mix de culori negru și maro.
Pentru ultima dată, Clasa G va fi echipat cu un motor V8, cu capacitate de 4.0 litri, bi-turbo, capabil să livreze 422 de cai putere și un cuplu maxim de 610 Nm. În aceste condiții, G500 V8 Final Edition se mai laudă cu o accelerație de la 0 la 100 km/h posibil de realizat în numai 5.9 secunde. Totodată, viteza maximă a acestui model ediție specială va fi de 210 km/h, limitată electronic.