Mercedes-Benz anunță vânzări în creștere în ultimul trimestru din 2022 în segmentul de top
Mercedes-Benz dovedește încă o dată că este cel mai valoros brand de autovehicule de lux, cifrele de vânzări înregistrate în ultimul trimestru al anului trecut depășind toate așteptările. Constructorul german a livrat în ultimele trei luni ale anului 540.800 de automobile către clienți, o cifră în creștere cu nu mai puțin de 17 procente.
În ciuda tuturor problemelor ce au lovit industria auto pe parcursul anului trecut, segmentul modelelor de top Mercedes-Benz s-a bucurat de un succes semnificativ în ultimele trei luni ale anului trecut. Mai exact, vorbim despre o creștere a livrărilor din acest segment cu 14 procente, potrivit unui comunicat emis recent.
La nivelul întregului an, Mercedes-Benz a livrat 2.043.900 de vehicule la nivel global, o cifră în ușoară scădere cu doar un procent în raport cu anul 2021. Nu este o surpriză însă, constructorul german și nu numai confruntandu-se cu un an 2022 extrem de dificil din toate punctele de vedere.
Modelele electrice au asigurat 15% din vânzările totale
Mașinile electrice din gama Mercedes-Benz se bucură însă de apreciere în rândul clienților, cifra de vânzări din 2022 ajungând la 319.200 de unități. Mai exact, avem o creștere de 19% în raport cu anul precedent. În plus, 15% din vânzările totale ale constructorului german au fost asigurate de segmentul mașinilor electrice.
„2022 marchează un alt an de succes în transformarea Mercedes-Benz: am crescut de peste două ori vânzările noastre de BEV, am demonstrat ambiția noastră în materie de electricitate cu testul de conducere EQXX de 1.200 km și am atins un an record pentru Mercedes-Maybach, cu vânzări în creștere cu 37%. În 2023 vom continua misiunea noastră de a oferi cele mai dorite mașini electrice și vom crește în continuare vânzările noastre de BEV și de modele de top”, a declarat Ola Kallenius, președintele Consiliului de Administrație în cadrul Mercedes-Benz.