Mercedes-AMG prezintă noile GLC 43 și 63 Coupe. Motoarele V6 și V8 au fost înlocuite de propulsoare cu 4 cilindri – GALERIE FOTO
Mercedes-AMG prezintă noua generație GLC 43 și 63 Coupe, iar schimbările sunt majore. Duse sunt motoarele V6 și V8, cele două versiuni performante ale SUV-ului vor folosi doar motoare cu 4 cilindri.
La câteva săptămâni după prezentarea noului SUV Mercedes-AMG GLC, producătorul german prezintă noul GLC Coupe. Sub caroseria cu plafon plonjat se ascund aceleași trenuri de rulare pe care le întâlnim și pe GLC AMG cu caroserie normală de SUV. Astfel, când vine vorba de design, cea mai mare diferență este linia plonjată către spate a plafonului, ceea ce îi oferă aspectul de coupe. Bineînțeles, acest lucru vine cu un preț, anume spațiul mai mic în portbagaj și ceva mai puțin loc pentru pasagerii din spate.
Zilele motoarelor mari, întâlnite pe Clasa C sau GLC AMG au apus. Propulsoarele V6 și V8 au făcut loc motoarelor cu 4 cilindri în linie, iar cea mai puternică versiune folosește un sistem hibrid cu încărcare la priză, asemenea lui C63 AMG.
Noul Mercedes-AMG GLC: Până la 680 CP și accelerații feroce
Asemenea lui GLC AMG, GLC Coupe va avea două versiuni, 43 și 63. GLC 43 AMG Coupe folosește motorul de 2,0 litri, în patru cilindri, care produce 421 CP și 500 Nm cuplu. Motorul este cuplat la o transmisie automată cu 9 trepte, iar puterea ajunge la toate cele 4 roți, grație sistemului de tracțiune integrală. Mercedes susține că poate atinge o viteză maximă limitată electronic de 250 km/h și poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde. Interesant este că, în ciuda creșterii puterii, timpul de accelerare este același cu cel al modelului AMG GLC 43 echipat cu motorul V6 bi-turbo de 3,0 litri de 385 CP.
Dacă cei 421 de cai nu sunt suficienți, există GLC 63 S E-Performance. Denumirea lungă a modelului ascunde 680 CP produși de o versiune și mai puternică a aceluiași motor de 2,0 litri, ajutat de un motor electric. Pe lângă cei 680 CP, sistemul de propulsie hibrid cu încărcare la priză livrează și 1.020 Nm cuplu maxim, ceea ce permite mașinii să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3,5 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 275 km/h.