Momentul adevărului. Mercedes-AMG GT R, BMW M8 Competition și Audi R8 Spyder Performance se iau la întrecere pe circuit
A sosit momentul adevărului. Un Mercedes-AMG GT R Roadster, un BMW M8 Competition și un Audi R8 Spyder Performance se iau la întrecere pe circuit. Pe cine pariem?
Nemții au aliniat la start cele mai tari mașini sport ale momentului, în versiune cabrio. Astfel, pe circuitul Lausitzring din Germania au ajuns Mercedes-AMG GT R Roadster, BMW M8 Competition și Audi R8 Peformance Spyder. Cele trei își măsoară forțele pe pistă.
Pe hârtie, BMW M8 Competition pare câștigător. Dar ce se va întâmpla pe circuit?
Pe hârtie, lucrurile par foarte clare. BMW M8 Competition are motor V8 twin-turbo de 4,4 litri, care devoltă 625 de cai putere și un cuplu de 750 Nm. Sunt cifre care ajută mașina să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3.0 secunde. Acesta este cel mai rapid model de serie construit vreodată de BMW.
Și Audi R8 Spyder Performance S pare să țineă pasul. Pus în mișcare de un motor V10 aspirat de 5,2 litri, R8 beneficiază de aportul a 620 de cai putere și al unui cuplu de 580 Nm. De 3,2 secunde are nevoie pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h. Sunt cifrele oferite de producător, diferite de cele menționate de Auto Bild Sportscars pe montajul postat pe YouTube.
Conform cifrelor, Mercedes-AMG GT R Roadster este un outsider. Are motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, care dezvoltă 585 de cai putere și un cuplu de 700 Nm. Ajunge de la 0 la 100 km/h în 3,6 secunde. Dar cum se vor descurca cele trei pe circuit.
Încălțat cu anvelope Michelin Sport Cup, Audi R8 Spyder Performance face un tur de pistă în 1:31,50 de minute.
Cu pneuri Pirelli P Zero, BMW M8 parcurge aceeași distanță în 1:32,77 minute.
Ultimul, dar nici pe departe cel din urmă, Mercedes-AMG GT R Roadster, cu anvelope Michelin Sport Cup 2, parcurge turul de circuit în doar 1:30,67 minute. Sunt cifre care îl propulsează direct pe prima treaptă a podiumului, în cursa cu marii rivali de la BMW și Audi, deși modelul AMG părea că nu are nicio șansă.
VIDEO: