Mazda şi-a majorat vânzările cu 58%
Vânzările Mazda în România au crescut cu 58% în primul semestru, la un total de 720 de unităţi, raportând o cotă de 2,5% din piaţa de autoturisme de import după primele şase luni. În iunie, Mazda a vândut 167 de autoturisme, cu 69% mai mult decât în luna similară de anul trecut. Totodată, producătorul a vândut 60.571 de maşini în Europa în al doilea trimestru din 2016, mai mult cu 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cota de piaţă a ajuns la 1,4% în Europa. Mazda CX-3 rămâne în continuare cel mai bine vândut model, cu 202 unităţi cumpărate, acesta menţinându-şi poziţia din primele trei luni. Al doilea cel mai comandat model Mazda pe piaţa din România în primele şase luni a fost compacta Mazda3, cu 198 de unităţi comercializate, iar al treilea este CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 177 de unităţi vândute, în creştere cu 33% faţă de anul trecut.
Şi în Europa cele două SUV-uri au fost principalele modele care au susţinut vânzările, adjudecându-şi 46% din volumul total comercializat. Mazda6 a înregistrat cea mai mare creştere dintre toate modelele, astfel că în perioada ianuarie-iunie s-au vândut 125 de unităţi, reprezentând cu 44% mai mult decât în semestrul 1 din 2015.