Mazda în Second Life

Autor: Dan Vache 17 sept. 2007 Știri auto
Mazda în Second Life

Premiul pentru cea mai originală prezenţă a unei mărci auto în Second Life, prin “Insula Mazda Nagare”, a fost înmânat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de firma AutoVision, care oferă premii o dată la doi ani pentru cele mai bune filme promoţionale şi campanii publicitare online din industria auto.

“Insula Mazda Nagare” a fost lansată la foarte puţin timp după apariţia, în luna februarie, a conceptului Mazda Hakaze, prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Vizitatorii site-ului au fost premiaţi cu câte o maşină Hakaze virtuală, pentru a face un test-drive pe insulă. De la începutul lansării şi până azi, 20.000 de persoane au vizitat Insula Nagare, iar peste 4.000 de useri au "condus" conceptul Mazda Hakaze.


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide