Mazda dezvăluie noua generaţie de vehicule revoluţionare

Autor: Marius Vișan 25 oct. 2017 Știri auto

Mazda a prezentat două concepte la Salonul Auto de la Tokyo 2017. Mazda KAI CONCEPT, în premieră mondială, un hatchback compact care anunţă o nouă generaţie de vehicule inspirate ale producătorul japonez de maşini şi Mazda VISION COUPE, un concept de design care a debutat cu o zi în urmă în cadrul evenimentului Mazda Design Night 2017.

KAI integrează motorul pe benzină SKYACTIV-X de ultimă generaţie, SKYACTIV-Vehicle Architecture şi o declinare mai matură a limbajului de design KODO. Modelul înglobează conceptele de tehnologie, inginerie şi stil care vor defini generaţia viitoare de autovehicule Mazda. Perfecţionările din toate ariile de dinamică au generat o ambianţă mai silenţioasă, mai confortabilă şi au îmbunătăţit performanţele. Conceptul KAI prezintă proporţii atletice, solide,   într-o formă adusă la viaţă printr-un flux delicat de reflexii asupra lateralelor maşinii.

GALERIE FOTO

Cele mai importante caracteristici ale VISION COUPE includ un exterior KODO – Soul of Motion, care transpune în realitate estetica minimalistă japoneză, ilustrând o formă simplă „one-motion”, care transmite senzaţia de viteză. La interior regăsim conceptul ma (spaţiu) din arhitectura tradiţională japoneză, o combinaţie între adâncime tridimensională şi o axă longitudinală puternică pentru a produce o atmosferă relaxantă care, în acelaşi timp, păstrează senzaţia de viteză. În ceea ce priveşte numele conceptului, acesta aduce un omagiu tradiţiei Mazda de design elegant reprezentată de modele coupe precum Mazda R360, primul autoturism Mazda, şi Mazda Leuce Rotary, cunoscut şi sub denumirea Mazda R130.

În plus, Mazda pune reflectoarele pe noua Mazda CX-8, SUV-ul cu trei rânduri de scaune ce urmează să fie pus în vânzare în Japonia în cursul acestui an, precum şi pe Mazda MX-5 2018 şi Mazda MX-5 RF 2018. Ultimul va oferi o serie de îmbunătăţiri precum o experienţă de condus de o calitate superioară, un habitaclu mai silenţios şi o gamă largă de culori ale caroseriei.

Conform viziunii Mazda pe termen lung pentru dezvoltarea tehnologică, Sustainable Zoom-Zoom 2030, compania caută să utilizeze atracţia de bază a automobilelor, plăcerea de a conduce, pentru a inspira oamenii şi a aduce valoare societăţii.

Compania a susţinut o conferinţă de presă la ora 13:40, în prima zi dintre cele două zile dedicate presei, ce va fi transmisă în direct pe YouTube, Twitter şi Ustream. Cea de-a 45-a ediţie a Salonului Auto de la Tokyo este deschisă publicului de la 28 octombrie până în 5 noiembrie.
 

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide