Mazda anunţă creşterea vânzărilor
Evoluţia pozitivă a cifrelor de vânzări este ilustrată de valoarea cumulată pentru intervalul ianuarie – august 2007. În acest interval, constructorul japonez a vândut 427 de unităţi, mai mult cu 90% decât în primele 8 luni ale anului anterior, aproape dublându-şi numărul de vehicule comercializate.
Prin lansarea noului model CX-7, Mazda estimează că va atinge un număr de 110 unităţi vândute în septembrie, de cinci ori mai multe decât în luna corespondentă a anului precedent. Un potenţial foarte mare de creştere prezintă şi luna octombrie, când noul model Mazda2 va fi pus în vânzare în România.
Evoluţia Mazda urmează filosofia „Sustainable Zoom-Zoom”. Cel mai recent reprezentant al acestui concept este noul model Mazda6, care va fi prezentat în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt. Tot la Frankfurt, Mazda va expune în premieră mondială şi versiunea diesel a noii Mazda2.