Mașinuțe Hot Wheels la scară completă: Ford prezintă noile Ranger MS-RT și Transit MS-RT
Ford a publicat imagini și informații oficiale despre noile Ranger și Transit MS-RT. Cele două modele au primit o transformare inspirată din motorsport.
Pentru a pune cele două mașini în context, MS-RT, prescurtat de la M-Sport Road Technology, a luat ființă în 2015 și este o ramură a diviziei de raliuri Ford M-Sport. Producătorul american a colaborat cu MS-RT pentru a crea două modele insuflate cu ADN din sportul cu motor.
Ambele modele arată ca două mașinuțe Hot Wheels în mărime naturală, ceea ce ne place foarte tare. Le vom analiza pe rând și începem cu Ford Transit MS-RT. Van-ul a primit un kit de caroserie agresiv, cu aripi mai late, compus dintr-o bară frontală nouă, praguri laterale, bară spate cu difuzor integrat, un spoiler ce îmbracă partea din spate și jante de 19 inch în diametru. La interior, Ford Transit MS-RT este dotat cu scaune sport tapițate cu piele ecologică și microfibră, având cusături albastre contrastante.
Cât despre motorizări, clienții vor avea la dispoziție 4 versiuni. Pentru început, există motorizarea diesel de 2.0 litri, ce produce fie 150 CP și este cuplată cu o transmisie manuală cu 6 trepte și tracțiune față sau 170 CP, caz în care motorul este cuplat cu o automată în 8 trepte și tracțiune integrală. Este disponibilă și o versiune PHEV, care combină un motor pe benzină, de 2.5 litri cu un motor electric și o baterie de 11.8 kWh, pentru o putere totală de 232 CP.
Cel mai puternic Transit MS-RT folosește un tren de rulare complet electric, cu o putere maximă de 285 CP.
Ford Ranger MS-RT – Cea mai agresivă camionetă disponibilă în Europa?
Al doilea model rezultat din acest parteneriat este Ford Ranger MS-RT, despre care producătorul spune că are o parte frontală inspirată de modelele Ranger care concurează în competițiile din Asia. Printre modificările aduse camionetei se numără și o grilă nouă, praguri laterale, o bară spate nouă și un spoiler integrat în oblon. De asemenea, camioneta a primit un set de jante din aliaj ce măsoară 21 de inch în diametru.
Ne-au sărit imediat în ochi aripile evazate de pe Ranger MS-RT, care extind lățimea mașinii cu 82 mm atât în față, cât și în spate. Ecartamentul este mai mare cu 40 de milimetri pe fiecare punte, iar garda la sol a fost coborâtă cu 40 mm, de asemenea.
La fel ca în cazul lui Transit MS-RT, Ford a montat și în Ranger un set de scaune sport, dar și un volan special. Ford Ranger MS-RT este disponibil cu o singură motorizare, iar aceasta este reprezentată de propulsorul V6 diesel, care dezvoltă 240 CP și 600 Nm cuplu. Transmisia automată cu 10 rapoarte și sistemul de tracțiune integrală cu control electronic vin în standard pe Ford Ranger MS-RT.
Noile Ford Transit Custom MS-RT și Ranger MS-RT pot fi deja comandate, inclusiv în România, cu livrări programate să înceapă la jumătatea acestui an.