Mașinile Hyundai vor fi prezente în noul film de animație „Spider-Man: Across the Spider-Verse”
Un model Hyundai va apărea în noul film „Spider-Man: Across the Spider-Verse”. Nu este primul film în care apar mașinile Hyundai.
Colaborarea dintre Hyundai și Sony Pictures continuă cu noul film „Spider-Man: Across the Spider-Verse”. Filmul animat prezintă „Flying Prophecy”, o versiune a prototipului electric Hyundai Prophecy, dar și modul în care Hyundai vede viitorul electric. Cu aceasta ocazie va fi demarata o campanie globala de marketing dedicata modelelor 100% electrice ale gamei Ioniq.
„Spider-Man: Across the Spider-Verse”, cea de-a treia producție din cadrul parteneriatului dintr Hyundai și Sony Pictures, după „Spider-Man: No Way Home” (2021) și „Uncharted” (2022), reprezintă continuarea filmului care a câștigat premiul Oscar, „Spider-Man: Into the Spider-Verse” (2018).
Lansarea noului film in cinematografe va avea loc in luna iunie. Cu aceasta ocazie, publicul va putea vedea „Flying Prophecy”, o versiune a prototipului electric Hyundai Prophecy, model care a reprezentat sursa de inspirație pentru designul lui Ioniq 6. Acest design a câștigat recent trei premii mondiale: „World Car of the Year”, „World Electric Vehicle”, „World Car Design of the Year”, dar si distincția „Gold” în cadrul iF Design Award.
Hyundai Prophecy va apărea în noul film Spider-Man
Pe lângă Prophecy, în cadrul filmului sunt prezentate câteva dintre soluțiile Hyundai pentru mobilitatea viitorului, inclusiv: AAM – un tip de mașină zburătoare; PBV – o soluție ecologică de mobilitate terestră, care să modernizeze transportul în comun; Hub – un spațiu pentru transfer de mobilitate și activități sociale. Mai mult, filmul prezintă și un robotaxi fictiv, bazat pe Hyundai Pony, primul model al mărcii Hyundai. Acțiunea se desfășoară în anul 2099, în „Nueva York” – un oraș din Spider-Verse.
„Prin intermediul acestui parteneriat, ne propunem sa prezentăm viziunea Hyundai privind viitorul mobilității, utilizând conținut de divertisment preferat de către tinerele generații”, a declarat Sungwon Jee, Senior Vice President and Global Chief Marketing Officer – Hyundai Motor Company.
„Pe parcursul colaborării noastre de lungă durată, echipa Hyundai continuă să creeze campanii impresionante care surprind însăși esența mărcii. Utilizând coloana sonora a filmului, Hyundai a creat o campanie de marketing atractivă și revoluționară – o îmbinare perfectă între produsele lor inovatoare si unul dintre cei mai emblematici supereroi”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP, Global Partnerships & Brand Management and Head of Location Based Entertainment, Sony Pictures Entertainment.