Maşini automate sub 20.000 de euro pe piaţa din România

Autor: Adrian Mihălţianu 15 apr. 2014 Știri auto

MODEL

MOTORIZARE

NIVEL ECHIPARE

PREŢ

Nissan Note

1.2/98CP/benzină

ACENTA

17.700

Nissan Micra

1.2/98CP/benzină

ACENTA

17.750

Renault Megane

1.6/115CP/benzină

Dynamique

17.750

Toyota Yaris Hibrid

1.5/100CP/benzină hibrid

Luna

17.852

Peugeot 208

1.6/92CP/diesel

ALLURE

17.893

Smart Fortwo Coupe

1.0/102CP/benzină

n/a

17.944

Ford Focus

1.6/125CP/benzină

Trend

18.201

Nissan Juke

1.6/117CP/benzină

Acenta

18.241

Opel Astra

1.4/140CP/benzină

Essentia

18.261

Seat Leon SC

1.2/105CP/benzină

Style

18.384

Renault Fluence

1.6/115CP/benzină

Dynamique

18.601

Peugeot 2008

1.6/92CP/diesel

ACTIVE

18.614

Seat Leon

1.2/105CP/benzină

Style

18.737

Fiat 500L

1.3/85CP/diesel

Easy

18.801

Renault Megane

1.5/110CP/diesel

Dynamique

19.051

Opel Meriva

1.4/140CP/benzină

COSMO

19.055

Opel Meriva

1.4/120CP/benzină

DESIGN EDITION

19.055

Citroen C4

1.6/120CP/benzină

Seduction

19.242

Citroen DS3

1.4/70CP/diesel

Airdream

19.261

VW Golf

1.2/105CP/benzină

COMFORTLINE

19.375

Opel Combo

1.6/90CP/diesel

Essentia

19.421

Honda Jazz Hybrid

1.3/88CP/benzină hibrid

Elegance

19.456

Mazda3

2.0/120CP/benzină

Challenge

19.491

Smart Fortwo electric drive

Electrică, 75 CP

n/a

19.705

Citroen Berlingo

1.6/92CP/diesel

Seduction

19.721

Iată-ne ajunşi şi pe treapta superioară a clasamentului, care pe lângă citadine, începe să fie orientat şi către compacte sau monovolume. Aici, cel mai iefin model disponibil este Nissan Note, echipat cu motor de 1,2 litri şi 98 CP, care pleacă de la preţul de 17.700 de euro, urmat îndeaproae de Nissan Micra, la o diferenţă de doar 50 de euro.

În listă se mai evidenţiază Smart Fortwo electric dar şi Honda Jazz Hybrid, alături de modele consacrate ca VW Golf, Ford Focus sau Opel Astra. Cu toate acestea, cel mai scump model din listă este Citroen Berlingo, pentru care clienţii trebuie să scoată din buzar 19.721 de euro, în schimbul unei versiuni de motorizare diesel de 1.6 l şi 92 CP, în nivel de echipare Seduction.

Aici, Ford Focus reprezintă, cel puţin pe hârtie, compromisul cel mai avantajos, o dată prin prisma motorizării potente cât şi prin lista de dotări cu care poate fi echipat modelul compact. Chiar şi aşa, ecologiştii ar putea fi tentaţi de Toyota Yaris Hybrid, o soluţie interesantă pentru deplasarea prin oraş şi prin împrejurimile sale.

Dacă tragem linie, observăm o paletă destul de largă de opţiuni pe care importatorii le oferă clienţilor din România – de la citadine la compacte şi monovolume, cu toate că la nivelul economic şi a puterii de cumpărare din ţara noastră un plafon de 20.000 de euro poate fi folosit cu sensul de accesibil doar în termeni generali. Mai realist pentru situaţia actuală ar fi o limită maximă de 10.000-12.000 de euro cu indulgenţă, însă tendinţele sunt ca mai jos de acest plafon clienţii să se orienteze către automobile second-hand, în detrimentul unui model nou.

Pagini: 1 2 3 4 5


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide