MODEL |
MOTORIZARE |
NIVEL ECHIPARE |
PREŢ |
Peugeot 208 |
1.4/68 CP/diesel |
ACTIVE |
15.189 |
Skoda Rapid |
1.6/90CP/diesel |
ACTIVE |
15.222 |
Honda Jazz |
1.4/100CP/benzină |
CONFORT |
15.241 |
Suzuki SX4 |
1.6/120CP/benzină |
GS |
15.611 |
Toyota Yaris |
1.33/99/benzină |
LUNA |
15.667 |
Chevrolet Aveo |
1.6/115CP/benzină |
LTZ |
15.711 |
Seat Toledo |
1.6/90CP/diesel |
REFERENCE |
16.152 |
Skoda Roomster |
1.2/105CP/benzină |
AMBITION |
16.425 |
Renault Captur |
1.2/120CP/benzină |
EXPRESSION |
16.451 |
Peugeot 2008 |
1.2/82CP/benzină |
ACTIVE |
16.466 |
Seat Toledo |
1.4/122CP/benzină |
STYLE |
16.594 |
VW Polo 2 uşi |
1.2/110CP/benzină |
HIGHLINE |
16.743 |
VW Polo 2 uşi |
1.4/90CP/diesel |
COMFORTLINE |
16.845 |
Toyota Auris |
1.6/97CP/benzină |
Terra |
16.934 |
Renault Captur |
1.5/90CP/diesel |
EXPRESSION |
17.051 |
Chevrolet Cruze |
1.8/141CP/benzină |
LT |
17.055 |
Seat Ibiza |
1.2/105CP/benzină |
FR |
17.084 |
Opel Astra |
1.6/115CP/benzină |
Essentia |
17.171 |
VW Polo 4 uşi |
1.2/110CP/benzină |
HIGHLINE |
17.202 |
Skoda Octavia |
1.2/105CP/benzină |
ACTIVE |
17.281 |
VW Polo 4 uşi |
1.4/90CP/diesel |
COMFORTLINE |
17.304 |
Ford B-Max |
1.6/105CP/benzină |
TITANIUM |
17.401 |
VW Beetle |
1.2/105CP/benzină |
BASIS |
17.481 |
Cum deja nu mai e o surpriză, plaja de preţuri 15.000-17.500 de euro aduce şi mai multe variante pentru clienţii dornici să-şi achiziţioneze un model cu transmisie automată. Aceştia au de unde alege dintre cele 20 de modele ce se încadrează în această categorie, delimitată în partea inferioară de Peugeot 208 cu motor diesel de 1,4 litri cu 68 CP şi nivel de echipare Active pentru un preţ de pornire de 15.189 de euro.
Cel mai scump model din acest interval este VW Beetle cu motor de 1,2 litri pe benzină, 105 CP şi echipare Basis, pentru un preţ de pornire de 17.481 de euro.
Pentru acest interval, aleg Skoda Octavia drept alegerea cea mai echilibrată. Lăsând la o parte popularitatea justificată a modelului printre clienţii din România, Octavia se remarcă prin economia de carburant în condiţiile unui stil de condus normal, caracterul practic sporit şi lista generoasă de dotări.
Atenţie însă, o configurare bogată şi un nivel e echipare superior pot urca vertiginos preţul, peste plafonul de 20.000 de euro.