Mario Iorgulescu va fi arestat preventiv pentru a doua oară
Mario Iorgulescu, autorul celui mai mediatizat accident al anului 2019, va fi arestat preventiv pentru a doua oară. Decizia a fost admisă de Tribunalul București, dar poate fi atacată cu recurs.
Mario Iorgulescu va fi arestat preventiv. Este decizia de azi a Tribunalului Bucureşti, care a stabilit ca tânărul să fie arestat pentru 30 de zile, începând cu data încarcerării. Decizia poate fi atacată.
Aceasta este a doua oară când magistraţii decid arestarea, după ce dosarul a tot fost mutat între instanţe din cauza unui vid de procedură. Prima oară, judecătorii au admis cererea de arestare preventivă la începutul lunii martie, pentru ca o lună mai târziu Curtea de Apel să anuleze această decizie pe motive de procedură.
Potrivit procurorilor, Mario Iorgulescu a condus beat şi drogat în data de 8 septembrie 2019 şi a produs un accident în urma căruia un bărbat a murit. Acesta nu a oprit la semafor şi a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deşi limita legală era 50 de kilometri pe oră. Rezulștatul probelor luate imediat după accident au confirmat că Mario Iorgulescu consumase alcool, dar și droguri. Astfel, se pare că Mario Iorgulescu avea o concentraţie 1,96 g/l alcool pur în sânge la prima analiză şi de 1,76 g/l alcool la cea de-a doua prelevare. De asemenea, tânărul consumase cocaină.
Mario Iorgulescu va fi din nou arestat preventiv. Care sunt acuzațiile care i se aduc
„Pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. Bucureşti, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul (…) cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens şi intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condiţiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, inculpatul nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum”, se arată în raportul procurorilor.
Aceştia spun că procedând în acest fel, Mario Iorgulescu „a fost indiferent faţă de urmările acţiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanţii la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului şi astfel ucigând-o pe victimă cu intenţie indirectă”.
Din 23 septembrie, Mario Iorgulescu a fost dus la o clinică din Italia, pentru că şi el a fost rănit grav în urma impactului. Acesta a fost externat şi preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia. Ulterior, în 31 octombrie, a fost internat la o altă clinică din Italia, aceasta fiind ultima locație cunoscută a infamei beizadele.