Mari companii din România se alătură campaniei ”De ce iubesc România”

Publicat: 01 12. 2011, 10:50

Prin intermediul campaniei „De ce iubesc România”, românii sunt îndemnaţi să spună celor din jur, acasă şi în ţările în care locuiesc acum, ce anume îi face mândri de ţara lor.

Afişele au fost realizate de către echipa Graffiti BBDO: Mihai Gongu, Creative Director şi copywriter, şi Adi Ghiţă, Art Director.

Astfel, Vodafone şi BRD Groupe Societe Generale vin în întâmpinarea acestei iniţiative şi îi încurajează pe angajaţii din toată ţara ca în perioada 1- 4 decembrie 2011 să posteze afişele „De ce iubesc România” în toate magazinele şi sucursalele celor două companii.

Xerox se alatură campaniei prin printarea afişelor pe care redactorii Gândul, alături de angajaţii Graffiti BBDO, le vor împărţi în Bucureşti, de 1 decembrie.

De asemenea, afişele „De ce iubesc România”, în format animat, vor apărea atât în reţelele Indoor Media şi Inga Media, cât şi pe panourile publicitare video outdoor (tv screenurile) deţinute de Inga Media şi Phoenix Media.

Până acum, la 4 zile de la ânceperea campaniei, mai mult de 17.000 de utilizatori au descărcat afişele de pe site-ul www.deceiubescromania.ro . Peste 3.000 de utilizatori au dat like şi au comentat pe www.facebook.com/deceiubescromania.

S-au înregistrat sute de mesaje pe cabina PROTV virtuală de pe www.protv.ro. Mii de români şi-au schimbat profilul de pe facebook cu aplicaţia creată de PRO TV, între care vedetele Loredana, Andra şi Cătălin Măruţă, Alexandra Stan şi Inna.

Distribuţia afişelor şi mesajelor în România va contribui şi la viralizarea lor către românii din străinătate, care sunt invitaţi de 1 decembrie să descarce afişele de pe www.deceiubescromania.ro, să le printeze acasă şi să le afişeze într-un loc vizibil, unde este permis afişajul. Tot ei sunt încurajaţi să se fotografieze sau să se filmeze cu afişul şi să încarce imaginile pe site-ul campaniei, pentru a da un exemplu şi curaj şi altora.