Cel mai mare constructor autohton, Automobile Dacia, a comercializat în intervalul analizat 25.433 autoturisme, adjudecându-şi o cotă de piaţă de 30,6%, în vreme ce vânzările Daewoo România au atins nivelul de 4.874 de unităţi, corespunzător unei cote de piaţă de 5,9%.
Pe segmentul maşinilor de import conduce Renault, cu vânzări în creştere cu 39,9%, la 7.520 de unităţi, marca franceză fiind urmată de Skoda – 7.106 unităţi (+33,7%) şi Volkswagen – 6.588 unităţi (+56,2%). Următoarele locuri sunt ocupate de Opel – 4.896 unităţi (+67,6%), Chevrolet – 3.806 unităţi (+123,1%, cel mai mare avans) şi Ford – 3.786 unităţi (+51,5%). Modelele cu cele mai bune rezultate de piaţă au fost Renault Clio – 4.238 unităţi şi Megane – 2.964 unităţi, Chevrolet Aveo – 2.603 unităţi, Opel Astra Classic – 2.391 unităţi, Skoda Fabia, la egalitate cu Octavia Tour, cu 2.307 unităţi.
Cererea de maşini de import echipate cu motoare diesel a fost în primele patru luni aproximativ egală cu vânzările de maşini cu propulsoare pe benzină, respectiv de 50,6% în favoarea celei de-a doua categorii. Piaţa totală, autoturisme şi vehicule comerciale, a ajuns în primele patru luni ale acestui an la 97.311 unităţi, în creştere cu 18,6% faţă de perioada similară a anului trecut.